برنامه یاد بعضی نفرات
 
به نفع زلزله‌زدگان غرب ایران
سهیلا گلستانی کنسرت بانوان اجرا می‌کند
موسیقی ما -  «سهیلا گلستانی» -خواننده- برای کمک به زلزله‌زدگان غرب ایران، در تهران کنسرتی ویژه‌ی بانوان برگزار می‌‌کند.

او در این کنسرت، قطعاتی از ساخته‌های خودش را به همراه قطعاتی از جهانشاه برومند، محمدعلی کیانی‌نژاد و سیامک ایقانی اجرا خواهد کرد و علاوه بر آن به بازخوانی تعدادی از قطعات همایون خرم، پرویز یاحقی و علی تجویدی خواهد پرداخت و تمامی عواید برگزاری این کنسرت را به زلزله‌زدگانِ غرب کشور اختصاص می‌دهد.

گلستانی معتقد است: «درک هنر و موسیقی در عین نیاز به دانش و تسلط تکنیکی از طریق تفاهم هم‌دلانه با آن میسر است. از نظر او ، واژه‌ها و زبان، صرفأ یک صوت یا مجموعه‌ای از نشانه‌ها روی کاغذ نیست. کلمات بیانگر کیفیات روحی، روانی، عاطفی انسان‌ها است و متضمن معانی ارزشمند و عمیق اخلاقی و عاطفی در روابط اجتماعی ما است و اصوات موسیقایی به لطیف ترین شکل ممکن چنین مفاهیمی را منتقل می‌کند.

او که دکترای علوم آزمایشگاهی دارد، از نوجوانی در کنار تحصیل علم به یادگیری تئوری موسیقی و نغمه‌خوانی پرداخت. «سهیلا گلستانی» به موازات تحصیل، نواختن پیانو و سلفژ را یاد گرفت و به محضر استاد «هنگامه اخوان»  تنها بازمانده سبک ادیب خوانساری راه یافت و نزد ایشان ردیف‌های آوازی را آموخت. صمیمیت و سلوک اخلاقی این استاد و شاگرد، معیارهای تازه‌ای از فعالیت زن هنرمند ایرانی در عرصه موسیقی به‌دست داده است. او بیش از 70 ترانه و 120 دقیقه قطعات آوازی ضبط شده در دستگاه های مختلف موسیقی ایرانی دارد .
تاریخ انتشار : پنجشنبه 25 آبان 1396 - 13:30

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود سهیلا گلستانی کنسرت بانوان اجرا می‌کند | موسیقی ما