برنامه یاد بعضی نفرات
 
پایان بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات
غرفه سایت «موسیقی‌ما» میزبان اهالی موسیقی شد
موسیقی‌ما – بیست و سومین جشنواره مطبوعات داخلی از پنجم تا دوازدهم آبان در تهران برگزار شد و غرفه سایت «موسیقی ما» در تمام روزهای برگزاری این جشنواره میزبان اهالی موسیقی بود.

به گزارش «موسیقی ما»، این نمایشگاه در حالی روز گذشته آئین اختتامیه خود را پشت سر گذاشت که روابط عمومی این نمایشگاه از رشد 30 درصدی حضور مردم در آن خبر داد و اعلام کرد: «با رصد روزانه که در چهار نوبت و از مبادی مختلف انجام گرفته میتوان گفت امسال حدود 400 هزار نفر در مجموع از نمایشگاه مطبوعات بازدید کرده و بطور میانگین روزانه بالغ بر 45 هزار نفر به مصلی آمده اند.»

غرفه سایت «موسیقی ما» واقع در راهروی چهارم این نمایشگاه، از نخستین روز برگزاری آن میزبان چهره‌های حوزه موسیقی و هنر بود و حضور کاربران سایت و بحث و تبادل نظر درباره مسائل مختلف علی الخصوص چهارمین جشن سالانه «موسیقی‌ما»، از بحث های داغ روزهای نمایشگاه مطبوعات بود.

اعضای تحریریه و مدیران سایت «موسیقی ما» با حضور در غرفه این رسانه از ساعات اولیه صبح تا انتهای وقت پاسخگوی دوستداران موسیقی و کاربران محترم سایت «موسیقی ما» بودند و این روند با حضور چهر‌ه‌های مطرح حوزه موسیقی در غرفه سایت «موسیقی ما» گرمای ویژه‌ای را به راهروی چهارم نمایشگاه بیست و سوم بخشیده بود.

چهره‌ها و هنرمندان بسیاری در روزهای مختلف در غرفه سایت «موسیقی‌ما» حضور پیدا کردند و ساعات زیادی را با دوستدارانشان گذراندند و این روند در روزهای انتهای جشنواره با سرعت و هیجان بیشتری پیش رفت و باعث شد سایت «موسیقی ما» یکی از پرمخاطب ترین غرفه‌های نمایشگاه مطبوعات امسال باشد.


گزارش مفصل تصویری از حضور اهالی موسیقی و هنر در غرفه سایت «موسیقی ما» را از نگاه دوربین «لیلی شاهوردی» در ادامه مشاهده می‌نمایید.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 13 آبان 1396 - 15:30

دیدگاه‌ها

دوشنبه 15 آبان 1396 - 18:36

موسیقی ما جشن امسال کاربر ها رو هم دعوت کنیداااااا. بخش بزرگ موفقیت سایت برای کاربراشه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود غرفه سایت «موسیقی‌ما» میزبان اهالی موسیقی شد | موسیقی ما