برنامه یاد بعضی نفرات
 
با رویکرد نوازندگی فریم درام و کاخن در تهران
ورک‌شاپ سازهای کوبه‌ای «روزبه زرعی» برگزار می‌شود
موسیقی ما - «روزبه زرعی» نوازنده، مدرس و پژوهشگر سازهای کوبه‌ای که به تازگی به عنوان آرتیست کمپانی آلمانی اشلاگورک انتخاب شده است، ورک شاپ تخصصی خود را در زمینه ی نوازندگی سازهای کوبه‌ای جهانی با تمرکز بر پلی ریتم‌های کاخن و فریم درام در چند سبک موسیقی برگزار می‌کند.
 
 این ورک شاپ در سالن شرکت کیمیای هنر بدیع که نماینده‌ی رسمی کمپانی اشلاگورک در ایران است ، برگزار می‌شود و علاقه‌مندانی که در زمینه‌ی نوازندگی کاخن و انواع فریم درام‌ها شامل دوایر کوکی ، پنداریک ، ریک، بندیر و ...مهارت دارند، می‌توانند در این ورک شاپ یک روزه شرکت کنند.
 
«روزبه زرعی» نوازنده‌ی توانای سازهای کوبه‌ای ایرانی و جهانی است که با گروه های مطرح و خوانندگانی همچون سالار عقیلی ، وحید تاج ، حجت اشرف زاده ، روزبه نعمت الهی و...همکاری داشته و علاوه بر فعالیت‌های صحنه‌ای و آلبومی، در زمینه‌ی آموزش موسیقی نیز فعالیت‌های گسترده ای انجام داده است. او عضو کانون مدرسان خانه‌ی موسیقی است و قبلا مستر کلاس‌هایی در زمینه ی دف‌نوازی و آشنایی با سایر سازهای کوبه‌ای برگزار کرده است. او در این باره می‌گوید: «فریم درام‌ها خانواده‌ای از دایره‌ها هستند که خاستگاه اکثریت آنها خاورمیانه و مخصوصا ایران بوده است. این نوع سازها که در گذشته مخصوص موسیقی بومی خود بوده‌اند ، در جریانات هنری امروز دنیا ، مجددا مورد توجه قرار گرفته‌اند و می‌توان با فراگیری و خلاقیت در نوازندگی این سازها ، به کمپوزیسیون و بافت‌های جدیدی در فضای ریتمیک موسیقی رسید.»
 
این ورک شاپ در روز جمعه ۱۲ آبان ماه ۱۳۹۶ در کنار نمایشگاهی از محصولات اشلاگورک در آدرس زیر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام و آگاهی از جزئیات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ‌های  ۲۲۴۲۸۱۱۵  و  09011020655 تماس حاصل کنند و یا از طریق وب سایت رسمی روزبه زرعی کسب اطلاعات کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 آبان 1396 - 14:00

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ورک‌شاپ سازهای کوبه‌ای «روزبه زرعی» برگزار می‌شود | موسیقی ما