برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور اندیشمندان، حافظ‌پژوهان و حافظ‌دوستان در دانشگاه خوارزمی
مراسم «یادروز حافظ» برگزار می‌شود
موسیقی ما - مراسم بزرگداشت بیستم مهر «یادروز حافظ» روز چهارشنبه 19 مهر ماه سال جاری در دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی تهران برگزار می‌شود.
 
این مراسم به همت کمیسیون ملی یونسکو، انجمن دوستداران حافظ (دفتر تهران) و گروه زبان و ادبیات فارسی دانشگاه خوارزمی، با حضور اندیشمندان، حافظ‌پژوهان و حافظ‌دوستان، از ساعت ۱۵ تا ۱۸ برگزار می‌شود و در آن از مقام حافظ‌شناس بزرگ معاصر استاد «سلیم نیساری» تجلیل و قدردانی شده و تابلوی «صلح» اثر بانو شهین شاداتی رونمایی خواهد شد.
 
در این برنامه دکتر ایرج شهبازی با موضوع حافظ و مسئله‌ کفر (درنگی در تحول معنایی «کفر» از قرآن تا دیوان حافظ)، دکتر محمود عابدی با موضوع «شرح غزلی از دیوان حافظ»، دکتر بهادر باقری با موضوع «حافظ و دنیای امروز»، دکتر عبدالمهدی مستکین با موضوع «دردم از یار است و درمان نیز هم» (درمان‌های شفابخش حافظ برای رهایی از بند ملال و افسردگی) به ایراد سخنرانی می‌پردازند.
 
این مراسم در دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی دانشگاه خوارزمی تهران (واقع در خیابان مفتح، پایین‌تر از متروی طالقانی، دانشگاه خوارزمی، دانشکده‌ ادبیات و علوم انسانی، طبقه‌ چهارم، سالن ابوریحان بیرونی) برگزار می‌شود و ورود برای عموم علاقمندان به حافظ و شعر آزاد است.
 
تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1396 - 14:32

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مراسم «یادروز حافظ» برگزار می‌شود | موسیقی ما