برنامه یاد بعضی نفرات
 
27 شهریور با داوری پویا نیکپور، شهرام شکوهی و کامران رسول‌زاده
پنجمین سال برگزاری هزارصدا آغاز می‌شود
موسیقی ما - ساعت 18 روز دوشنبه 27 شهریور ماه، پنجمین سال برگزاری مسابقه موسیقی هزارصدا آغاز می‌شود. در این برنامه «پویا نیکپور» به عنوان کارشناس آهنگسازی، «شهرام شکوهی» به عنوان کارشناس خوانندگی و «کامران رسول‌زاده» به عنوان کارشناس ترانه به بررسی آثار شرکت‌کنندگان این مسابقه خواهند نشست و «افشین سیاهپوش» خواننده و ترانه‌سرای باسابقه نیز به عنوان خواننده میهمان قطعاتی را اجرا خواهد کرد.
 
همچنین این برنامه مصادف است با سالروز درگذشت زنده‌یاد استاد واروژان، آهنگساز برجسته موسیقی پاپ ایران، به همین مناسبت آهنگساز و نوازنده شناخته شده موسیقی، داریوش تقی‌پور(اوستا) قطعاتی از این آهنگساز فقید را برای حضار اجرا خواهد کرد.
 
هزارصدا برنامه‌ای برای بررسی آثار و معرفی استعدادهای تازه موسیقی است که اولین برنامه آن پنج‌شنبه 21 شهریور 1392 در فرهنگسرای ارسباران برگزار شده بود. در اولین برنامه هزارصدا عبدالجبار کاکایی، مهردادنصرتی، مانی رهنما و ابراهیم اسماعیلی اراضی داور بودند و رستاک حلاج نیز، برای اولین بار روی صحنه حاضر شده و به عنوان خواننده مهمان قطعاتی را اجرا کرده بود. در آن برنامه، امین قباد به عنوان خواننده برگزیده کارشناسان و علیرضا ظریف به عنوان خواننده برگزیده مردم انتخاب شده بودند. به همین مناسبت علیرضا ظریف در برنامه این ماه به عنوان خواننده مهمان اجرا خواهد داشت.
 
بنیان‌گذار، مدیر و مجری هزارصدا که هم‌اکنون پنجمین سال برگزاری‌اش را آغاز می‌کند «آرش نصیری» روزنامه‌نگار حوزه موسیقی است.
 
بنابر اعلام نصیری، این برنامه آخرین برنامه قبل از ماه محرم است و برنامه بعدی بعد از این ماه عزیز و در تاریخ 12 آبان ماه برگزار خواهد شد.
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 شهریور 1396 - 12:01

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پنجمین سال برگزاری هزارصدا آغاز می‌شود | موسیقی ما