برنامه یاد بعضی نفرات
 
توضیحات خالق «باران عشق» درباره حواشی کنسرت و اوضاع جسمی‌اش
ناصر چشم‌آذر: قدردان محبت‌های مردم و ارکستر «ایستگاه» هستم
موسیقی ما – آهنگساز پرآوازه و خالق «باران عشق» درباره برخی حواشی کنسرت مشترک با ارکستر بزرگ «ایستگاه» توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش «موسیقی ما»، ناصر چشم‌آذر که پنج شنبه شب در خلال کنسرت مشترکش با ارکستر بزرگ ایستگاه دچار ضعف عمومی و مشکلات جسمی شد و پس از این اجرا به دلیل افت فشار به بیمارستان منتقل شد، از برنامه ریزی برای اجراهای بعدی و بهبود شرایط جسمی اش خبر داد. ناصر چشم‌آذر صبح امروز در گفتگو با سایت «موسیقی ما» درباره شب برنامه گفت: «روز برنامه قرار بود در مسیر رفتن به سمت تالار وحدت قرص فشارم را از داروخانه بگیرم ولی به دلیل ترافیک و رسیدن به زمان «ساوند چک» مجبور شدیم زودتر خود را به تالار برسانیم. قرصم را در حین برنامه نتوانستم بخورم و روی صحنه هم به دلیل برخی مشکلات در صدابرداری سالن، شرایط برنامه و ... فشارم کمی بالا رفت و احساس کردم که باید به پشت صحنه بروم و تنفسی بگیرم. دوستان لطف کردند و اورژانس خبر کردند و کمی شرایط بهتر شد و روی صحنه برگشتم.»

چشم‌آذر افزود:«به هر حال سیستم کاری در تالار وحدت جوری ست که چند برنامه در طول روز در آن برگزار می شود. ما زمان آنچنانی برای چیدن ارکستر نداشتیم و «ساوند چک» هم در حدود بیست دقیقه زمان بود. گرمای هوا و این شرایط سالن به هر حال کمی استرس زا بود و من هم قرص هایم را نخورده بودم و باعث شد کمی از لحاظ جسمی و داخلی شرایط بر وفق مراد پیش نرود.»

خالق «باران عشق» درباره کلیت این برنامه نیز توضیح داد: «این چندمین برنامه مشترک من و ارکستر بزرگ ایستگاه بود و از این اجرا هم به خوبی راضی بودم و قطعا به لحاظ محتوایی این اجرا در بهترین حالت ممکن برگزار شد و قدردان تک تک اعضای ارکستر ایستگاه هستم.» چشم آذر گفت: «برای ایام بعد از محرم و صفر برای کنسرت با قدرت برنامه ریزی خواهیم کرد و برای آلبوم و آثار جدید نیز برنامه ریزی کرده ایم.»

این آهنگساز در انتهای صحبت‌هایش نیز گفت: «از مردم و حاضرین در سالن واقعا ممنونم که با تشویق ها و انرژی مثبتی که به هنگام بازگشتم روی صحنه به من دادند باعث شدند بتوانم تا آخر برنامه با انرژی تمام ساز بزنم. از ارکستر ایستگاه هم ممنونم که در نبود من به خوبی فضا را مدیریت کردند و باعث شدند روال عادی برنامه در بهترین حالت پیش برود. اوضاع جسمی من در حال حاضر خوب است و هیچ نگرانیای وجود ندارد.»

گفتنی ست کنسرت مشترک ناصر چشم‌آذرو ارکستر بزرگ ایستگاه به تهیه کنندگی رسول ترابی و تحت امتیاز موسسه «آوای دوران» برگزار شد و اشکان خطیبی نیز بعنوان خواننده مهمان در این کنسرت حضور داشت.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهریور 1396 - 13:33

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود ناصر چشم‌آذر: قدردان محبت‌های مردم و ارکستر «ایستگاه» هستم | موسیقی ما