برنامه یاد بعضی نفرات
 
مراسم رونمایی از «حرف بزن» برگزار شد
میلاد درخشانی آلبوم جدیدش را به شهرستان‌ها می‌برد
موسیقی ما سه‌شنبه 14 شهریور بود که میلاد درخشانی دومین آلبوم باکلام‌اش را بعد از گذشت سه سال از انتشار آلبوم موفق «اشارات نظر» منتشر کرد. «حرف بزن» نام آلبوم جدید او است که میلاد درباره اینکه آیا آلبوم جدید هم می‌تواند موفقیت «اشارات نظر» را تکرار کند یا نه گفته: «فکر می‌کنم این اتفاق می‌افتد و مخاطب در بیشتر از یک قطعه، حال خوب می‌گیرد چراکه این حال خوب را به خود من هم منتقل می‌کند. من بارها خودم را جای مخاطب می‌گذارم چراکه با این کار می‌توانم نقاط ضعف و قوت اثر را بهتر حدس بزنم. البته این را هم بگویم اینکه به عنوان مولف خودت را در جایگاه شنونده بگذاری و در مورد کار قضاوت کنی کار سختی است و تمرین می‌خواهد. من در مورد این آلبوم هم این کار را انجام داده‌ام، اما طبیعتاً نمی‌توانم نظر مخاطب را صددرصد پیش‌بینی کنم.»
 
میلاد درخشانی برای آلبوم تازه‌اش مراسم رونمایی ترتیب داده بود که روز جمعه 17 شهریور با حضور علاقه‌مندان و هنرمندان حوزه موسیقی در «خانه فرهنگ رایزن» برگزار شد و به این ترتیب علاقه‌مندانِ آثار این هنرمند، به گرفتن امضا و عکس یادگاری با او پرداختند.
 
درخشانی در این آلبوم نوازندگی گیتار، گیتارباس، پرکاشن و سه‌تار را خود برعهده داشته و در کنارش نوازندگان به نامی چون پدرام درخشانی، پاشا هنجنی، رضا تاجبخش، دارا دارایی، نیما رمضان، اشکان آبرون، نیما حمیدی، علی جعفری‌پویان و ژوبین کلهر ساز زده‌اند.
 
از هنرمندان حاضر در این مراسم می‌توان به مهیار علیزاده، علی جعفری پویان، رضا تاجبخش، پدرام درخشانی، گروه دال و علیرضا تهرانی اشاره کرد.
 
علاوه بر این قرار است در چند شهرستان هم مراسم رونمایی از آلبوم «حرف بزن» برگزار شود که به این ترتیب روز دوشنبه 20 شهریور مراسمی در رشت برگزار می‌شود. میلاد درخشانی در این مراسم که توسط فروشگاه ماه‌نو و با همکاری نشرو پخش جوان برگزار می‌شود، از ساعت 18:30 در این فروشگاه میزبان مخاطبانش خواهد بود.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 شهریور 1396 - 15:25

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود میلاد درخشانی آلبوم جدیدش را به شهرستان‌ها می‌برد | موسیقی ما