برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از پنج ماه دوری از اجراهای صحنه‌ای
اولین کنسرت باکلام شهاب صادقی برگزار می‌شود
موسیقی ما شهاب صادقی، خواننده سبک آلترناتیو راک برای اولین‌بار به عنوان خواننده در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌رود.
 
شهاب صادقی که اولین کنسرت خود را خرداد 94 روی صحنه برد و تاکنون 12 اجرای اینسترومنتال در سبک هارد راک داشته، درباره اینکه چرا تا به امروز او را به عنوان خواننده روی صحنه ندیده‌ایم به «موسیقی ما» می‌گوید: «پیش از این قطعاتی (با کلامِ فارسی) برای نخستین آلبوم رسمی خود آماده کرده بودم اما چون نتوانستم آن‌طور که خودم دوست دارم آنها را بخوانم، ترجیح دادم اجراهایم را به صورت اینسترومنتال برگزار کنم. طی پنج ماه گذشته، به دلیل دوری از اجرا صحنه ای فرصت کافی برای تقویت وجه خوانندگی خود داشتم و روی این بخش تمرین‌های فشرده‌ای انجام دادم و حالا می‌خواهم اولین کنسرت باکلام خود را روی صحنه ببرم.»
 
این خواننده که معتقد است هدفشان فرهنگ‌سازی راک، اصلاح و نمایش فرهنگ ناب طرفداران پاک اندیش موسیقی راک است درباره رپرتوار کنسرت پیش‌رو می‌گوید: «17 قطعه اجرا می‌کنیم که 10 قطعه با وکال (خواننده) خواهد بود و 7 قطعه نیز به صورت اینسترومنتال (سازی) اجرا می‌شود. از قطعات با وکال یک قطعه از ساخته‌های خودمان است و 9 قطعه نیز کاور خواهد بود. قطعات کاور را از بزرگان این سبک یعنیqueen, Radiohead, breaking Benjamin, slayer Marilyn Manson, Linkin Park, System Of a Down, Gojira , Korn, Pantera, Slipknot, Joe satriani, Sentenced, Saturnus انتخاب کرده‌ایم.»
 
شهاب صادقی اولین آلبوم رسمی خود را هم با کلام فارسی، در سبک آلترناتیو راک آماده کرده که در مرحله صدور مجوز به سر می‌برد. آلبومی که در آن خواننده به سبک پاپ راک نزدیک است و موسیقی آن در سبک هارد راک است.
 
شهاب صادقی روز دوشنبه 27 شهریور ساعت 20 به همراه کوروش زراندوز (گیتار)، محمدرضا دلاوری (گیتارباس) و آریا اسدی (درامز) در سالن اریکه ایرانیان روی صحنه می‌رود که علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه بلیت به سایت ایران کنسرت مراجعه کنند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 شهریور 1396 - 13:42

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

دوشنبه 13 شهریور 1396 - 12:04

آلترنیتو راک؟!!! واقعا نویسنده ی این مطلب چه فکری کرده این سبکو نوشته؟! سبک آقای شهاب صادقی، هوی متاله. چرا با کلمات بازی میکنیم؟ از سایتی مثل موسیقی ما که سایت تخصصی موسیقی هم هست، انتظار میره اولا سبک ها رو درست بنویسه و دوما این سبک هایی مثل متال رو معرفی کنه و جا بندازه تا از تابو خارج بشن و مسئولین متوجه بشن که این سبک ها، به خودی خود، کاملا سالم و قوی بوده و هیچ ربطی به مسائل غیر اخلاقی و شیطان پرستی و... نداره. فرهنگ سازی کنید به جای برعکس نوشتن سبک. آلترنتیو راک کاملا با متال فرق داره

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین کنسرت باکلام شهاب صادقی برگزار می‌شود | موسیقی ما