برنامه یاد بعضی نفرات
 
به دلیل استقبال مخاطبان
کنسرت کیهان کلهر برای دومین بار تمدید شد
موسیقی ما- کیهان کلهر که پیش از این قرار بود فقط در روزهای 14 و 15 شهریورماه به صحنه برود، به دلیل استقبال مخاطبان، در روز 16 ام این ماه نیز به همراه رامبرانت تریو در تالار وزارت کشور تهران به اجرای قطعات می‌پردازد.

کلهر و رامبرانت تریو فردا در روز 27 ام آگوست (5 شهریورماه)، در شهر اوترخت هلند در فستیوال جز اوده موزیک (Oude Muziek Kazz Festival) روی سن خواهد رفت. این در حالیست که رامبرانت فرایش (پیانو)، تونی اورواتر (کنترباس) و وینسنت پلژر (سازهای کوبه‌ای) نوازندگان رامبرانت تریو، چند روز قبل از برگزاری کنسرتشان در تهران به ایران می‌آیند. همچنین بعد از اجراهای تهران که طی سه شب 14، 15 و 16 شهریورماه است، کلهر و رامبرانت در روز 29 سپتامبر در باربیکن سنتر لندن که یکی از معتبرترین سالن های کنسرت جهان محسوب می شود به اجرای قطعات خواهند پرداخت.

همکاری کلهر واین گروه هلندی که یکی از معروف‌ترین و معتبرترین گروه های موسیقی جز اروپاست و توانسته تورهای کنسرتی موفقی را در کشورهای مختلف برگزار کنند از سال 2011 آغاز شده است. این کنسرت اولین باری است که کلهر و رامبرانت تریو در ایران به صحنه می روند و طی ماه های آینده آلبومی از یکی از اجراهای مشترکشان در تلفیق موسیقی شرق و غرب در ایران منتشر خواهد شد که در حال حاضر آخرین مراحل فنی آن در حال انجام است.

شرکت «رویال هنر پارس» به تهیه کنندگی «مجید عبدی» برگزاری این کنسرت را به عهده دارد علاقمندان به تهیه بلیت برای روز 16 شهریورماه می توانند از فردا (یکشنبه 5 شهریورماه) به سایت  tik8.com مراجعه و برای این روز بلیت تهیه کنند.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 14:46

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت کیهان کلهر برای دومین بار تمدید شد | موسیقی ما