برنامه یاد بعضی نفرات
 
تمدید کنسرت «قایق کاغذی» برای 23 شهریور
«پازل بند» هم برج میلادی شد
موسیقی‌ما – گروه پاپ پرطرفدار این روزها پس از اجرای موفق در تاریخ 6 مرداد در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی، با تمدید دوباره کنسرتش این بار در محوطه باز برج میلاد روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش «موسیقی‌ما»، گروه موسیقی «پازل» که اجرای خود را در تاریخ 6 مرداد در تهران روی صحنه برده بود، بار دیگر تصمیم به تمدید این کنسرت گرفته است و این بار در تاریخ 23 شهریور در محوطه باز برج میلاد به اجرای برنامه خواهد پرداخت.

برگزارکنندگان این کنسرت از برنامه‌ریزی برای اتفاقات نمایشی در این اجرا خبر داده‌اند تا همچون کنسرت قبلی این گروه که با جلوه‌های خاص بصری برگزار شد، این بار هم منتظر اتفاقاتی جالب در این اجرا باشیم.

«حمید هیراد» خواننده ای بود که در اجرای قبلی «پازل بند» به عنوان خواننده مهمان روی صحنه آمد و با استقبال دوستداران موسیقی رو به رو شد و مشخص نیست در اجرای برج میلاد هم این همخوانی و اجرای دو صدائه اتفاق خواهد افتاد یا خیر.

این کنسرت به همت موسسه «آوازی نو» و به تهیه کنندگی «حسن اردستانی» برگزار خواهد شد و «محمد ناصری» نیز مدیر اجرایی «پازل بند» است.

علی رهبری و آرین بهاری اعضای «پازل بند» را تشکیل می‌دهند و آلبوم «قایق کاغذی» از این گروه سال گذشته روانه بازار موسیقی کشور شده است.
منبع: 
اختصاصی سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 4 شهریور 1396 - 10:34

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «پازل بند» هم برج میلادی شد | موسیقی ما