برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار فراخوان این رویداد
پوستر چهارمین جشنواره و جایزه «نوای خرّم» رونمایی شد
موسیقی ما - پوستر چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) چند روز پس از انتشار فراخوان این رویداد موسیقایی رونمایی شد.
 
«پرهام عرب» طراح و مجری پوستر چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) در توضیحاتی پیرامون پوستر این دوره از جشنواره آورده: «پوستر طراحی شده برای این جشنواره، به عمد، دارای پس زمینه با تونالیته آبی‌رنگ است که  آرامش حاصل از موسیقی را در ذهن تداعی می‌کند. بایسته است که به جهت عنوان جشنواره، مرکز تصویر منقش به چهره استاد همایون خرّم باشد، با لبخندی حاکی از به ثمر نشستن تلاش هماره ایشان در حوزه موسیقی و کودکان و نوجوانانی که به پشتوانه حمایت اساتیدی چون همایون خرّم، با صلابت، هر یک سازی به دست، رنگی تازه به این فضا بخشیده‌اند. خطوط حامل چارچوب شده هم نشانی است بر تجمعی موسیقایی با عنوان نوای خرّم ۴»
 
چهارمین جشنواره و جایزه همایون خرم (نوای خرّم) آذر ماه سال ۹۶ به یاد آهنگساز بزرگ موسیقی ایران، استاد همایون خرّم با هدف حفظ و گسترش فرهنگ اصیل و فاخر ایرانی، ارتقای نگرش هنری نسل جوان از طریق شناخت آثار اساتید گذشته و تاثیر گرفتن از نمونه‌ها و الگوهای موجود در موسیقی ایرانی به همت مؤسسه فرهنگی هنری «رادنواندیش» خانواده استاد همایون خرّم و همکاری دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.
 
نوازندگان تمامی سازها، خوانندگان و همچنین گروه‌های موسیقی کودک و نوجوان داوطلب (کمتر از ۱۸ سال) می‌توانند با اجرای یکی از تصانیف و یا قطعات بی‌کلام اساتید روح‌الله خالقی، مهدی خالدی، علی تجویدی، همایون خرّم‌، حبیب‌الله بدیعی و پرویز یاحقی که به شکل رسمی عرضه شده، به صورت تک‌خوانی، تک‌نوازی، هم‌خوانی، هم‌نوازی و گروه‌نوازی در این جشنواره شرکت کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 مرداد 1396 - 10:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود پوستر چهارمین جشنواره و جایزه «نوای خرّم» رونمایی شد | موسیقی ما