برنامه یاد بعضی نفرات
 
خواننده «جادوی خاص» تور کنسرت‌هایش را با اجرا در آبادان آغاز کرد
برزیلی‌ها در کنسرت سینا شعبانخانی!
موسیقی ما - سینا شعبانخانی که ۱۷ مرداد اولین کنسرتش را در تهران و با حضور چهره‌های سرشناسی چون احسان علیخانی، احسان خواجه‌امیری، سیامک انصاری، امید حاجیلی، بهنام بانی، حامد برادران، حسام ناصری و... برگزار کرد، در اولین کنسرت خارج از تهران خود میهمان خوزستانی‌ها شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، خواننده تیتراژ «ماه عسل ۹۶» شامگاه ۲۰ مرداد ۱۳۹۶ در سالن سینما نفت آبادان روی صحنه رفت و گلچینی از پرطرفدارترین قطعات خود را به اجرا درآورد.
 
شعبانخانی در کنسرت خود در آبادان، بخش ویژه‌ای برای تیم فوتبال پرطرفدار این شهر در نظر گرفت. این خواننده در ابتدای کنسرتش‌-که با برگزاری دیدار دو تیم فوتبال صنعت نفت آبادان و پدیده مشهد هم‌زمان شده بود- پس از خواندن اولین قطعه، از حضار خواست تیم محبوب شهرشان را تشویق کنند و برای آن آرزوی موفقیت کرد. او سپس بخش‌هایی از ترانه قطعه ویژه تیم «صنعت نفت» را زمزمه کرد. سپس یکی از عوامل برگزاری برنامه، پرچم زردرنگ این تیم باسابقه‌ی بومی که عبارت معروف «آبادان برزیلته» روی آن درج شده بود را به شعبانخانی داد و سینا نیز آن را رو به حضار در دست گرفت و تکان داد تا در ابتدای برنامه و با همراه شدن با موج علاقه مردم آبادان به تیم محبوب صنعت نفت، نبض آنها را به دست بگیرد. آبادانی‌ها نیز با فریادهای «آبادان برزیلته» تیمشان را تشویق کردند.
 
در ادامه برنامه، شعبانخانی قطعات کنسرت را یکی پس از دیگری خواند و با مشاهده انرژی و هیجان حضار در همراهی و هم‌خوانی با او، گفت: «می‌دانستم مردم آبادان خونگرم هستند اما فکرش را نمی‌کردم چنین انرژی‌ای در شما ببینم. مطمئن باشید هرگز خاطره خوش این کنسرت از ذهنم پاک نخواهد شد و فراموش نمی‌کنم که اولین کنسرت خارج تهران را در میان آبادانی‌های عزیز برگزار کردم.»
 
او سپس رو به مدیر برنامه‌هایش «کامبیز طاهری» کرد و گفت: «خواهش می‌کنم برنامه‌ریزی کنید تا خیلی زود دوباره به آبادان بیاییم!»
 
سینا شعبانخانی در کنسرت‌هایش ارکستری به رهبری «امیر علیزاده» موزیسین کاربلد کشور را به همراه دارد. علیرضا میرآقا (پرکاشن)، سعید عباسی (کیبورد)، عظیم روحانی (گیتار)، محمدعلی نصری (گیتار الکتریک)، امیرعلی ماسوریان (گیتار بیس) و استیو آوانسیان (درامز)، سایر اعضای این ارکستر هستند.

مهندس «رضا کلهر» صدابردار و مدیر فنی این برنامه بود و «شاهین فراهانی» نورپردازی آن را بر عهده داشت.
 
شعبانخانی پس از اجرا در تهران و آبادان و در ادامه تور کنسرت‌هایش، ۲۵ مرداد در کرمان روی صحنه می‌رود. او سپس ۲۶ مرداد در شاهرود کنسرت برگزار می‌کند که تهیه‌کنندگی این برنامه را «محمد ابراهیمی» بر عهده دارد. این خواننده همچنین ۲۹ مرداد در لنگرود استان گیلان و ۹ شهریور در جزیره کیش به اجرای زنده خواهد پرداخت.
 
در ادامه عکس‌های «مرتضی محمدی» از سفر سینا شعبانخانی و گروهش به آبادان را از «موسیقی ما» ببینید.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 14:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود برزیلی‌ها در کنسرت سینا شعبانخانی! | موسیقی ما