برنامه یاد بعضی نفرات
 
کنسرت «عاشقانه» فرزاد فرزین 19، 20 و 21 مرداد برگزار شد
تلاش برای شانه زدن به کنسرت‌های بزرگ دنیا
موسیقی ما - کنسرت فرزاد فرزین با بهره‌گیری از تکنولوژیِ «تری‌دی مپینگ» برگزار شد. به گزارش «موسیقی ما»، این هنرمند  19، 20 و 21 مرداد در مرکز همایش‌های برج میلاد روی صحنه رفت.
 
وقتی فرزاد فرزین پا روی صحنه گذاشت، صحنه پُر از تصاویر حاصل از «تری‌دی‌مپینگ» بود و دکور صحنه را براساس همین «تری‌دی‌مپینگ» طراحی کرده بودند. وقتی نور، تصویر و حرکت با هم تلفیق می‌شوند تا در کنار موسیقی تمام حواس‌های مخاطبان را درگیر کنند، بی‌شک تجربه‌ای متفاوت برای حاضران در سالن رقم می‌خورد.
 
در کنسرت‌های موسیقی پاپ ایران، اغلب گروه‌ها در خوشبینانه‌ترین حالت رقص نور را با موسیقی همراه می‌کنند. کمتر دیده شده که کنسرت‌ها در دل خود روایتی هم داشته باشند. تمامِ کارگردانیِ بیشتر این کنسرت‌ها معمولاً از یک دکور و رقص نور فراتر نمی‌رود. اما در نخستین قطعه‌ی کنسرت فرزاد فرزین ماجرا یک «پرفورمنسِ کامل» بود. اینجا علاوه بر گوش، باید چشم را هم تیز کرد تا آنچه بر صحنه می‌گذرد را خوب دید و شنید. باید به دقت به صحنه نگاه کرد تا فرزاد فرزین واقعی را پیدا کنی. چند تصویر از فرزین بر صحنه دیده می‌شود اما تنها یکی از آنها فرزینِ واقعی است و بقیه تصاویری از قبل ضبط شده است.
 
در جایی از ماجرا، فرزین از صحنه به صورت پلکانی بالا می‌رود. انگار دارد در هوا قدم می‌زند. همین قدم‌زدن‌ در هوا که حاصل «تری‌دی مپینگ» و البته طراحی صحنه است، کار بسیاری می‌خواهد. زحمتش بسیار است. آمادگیِ بدنی خواننده را می‌خواهد و البته هزینه‌های بسیار.
 
فرزاد فرزین از خوانندگانی است که به مخاطبانش احترام می‌گذارد؛ نه فقط با خوش‌آمدگویی و قربان صدقه‌های زبانی؛ او برای مخاطبانش وقت می‌گذارد و انرژی صرف می‌کند تا آنها از آمدن به کنسرت لذت ببرند.
 
کنسرت‌های فرزاد فرزین از نظر بهره‌بردن از پرفورمنس‌های صحنه‌ای، در میان کنسرت‌های ایران به سیستم بین‌المللی روز دنیا نزدیک‌تر است.
 
به هر روی، کنسرت «عاشقانه» با قطعه‌ی «تابستانه» شروع شد. در ادامه فرزین سری به آلبوم «شخصی» زد و قطعه‌ی «هواتو دارم» را خواند. قطعه‌ی بعدی اثری ریتمیک از آلبوم «6» بود با نام «آره آره». در ادامه باز هم سری به «عاشقانه» زد و تیتراژ ابتدایی این سریال با نام «اقیانوس» از ساخته‌های میلاد بابایی را خواند. «قلبم» اثری بود از آلبوم «6» که در ادامه خوانده شد و باز هم یک قطعه‌ی دیگر از آلبوم «شخصی».
 
در میانه‌های کنسرت بود که ویدیوی «مرز» پخش شد. این قطعه را فرزاد فرزین در نوروز سال 1396 خواند و به شهیدان مدافع حرم و شهیدان آتش‌نشان تقدیم کرد. پخش این قطعه در این روزها که ماجرای اسارت و شهادت محسن حججی در همه جا پیچیده، انتخابی درست و به‌جا بود.
 
وقفه‌ای چند دقیقه‌ای در ادامه‌ی کنسرت پدید آمد تا این که گروه «شوک» روی صحنه آمد و قطعه‌ای بی‌کلام اجرا کرد. این قطعه از ملودی‌های موسیقی نواحی وام گرفته بود.
 
اجرای قطعه‌ی «شوخی» هم با «تری‌دی‌مپینگ» همراه بود. باز هم جذابیت‌های بصری برای تماشاگرانی که صندلی‌های سالن همایش‌های بین‌المللی برج میلاد را پر کرده بودند. «با تو» از آلبوم «شلیک» و «عاشقانه» در ادامه اجرا شدند. فرزین معتقد است که «عاشقانه» رکورد تمام آثارش را تا کنون شکسته و موفق‌ترین اثرش است. در ادامه اثری از آلبوم «شانس» و تیتراژ برنامه «ماه عسل» هم خوانده شد.
 
در لابه‌لای کنسرت فرزاد فرزین از انتشار قطعه‌ای خبر داد که حاصل همکاری با گروه «ماکان‌بند» است و 28 مرداد منتشر می‌شود.
 
کنسرت «عاشقانه» فرزاد فرزین طی سه شب به تاریخ‌های 19، 20 و 21 مرداد و هر شب دو سانس در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد. این کنسرت برای 23 و 24 شهریور 1396 برای چهار سانس در سالن همایش‌های ایرانیان تمدید شده و نخستین کنسرتی است که در این سالن برگزار خواهد شد.
 
در شش سانس برگزاری این کنسرت چهره‌هایی مانند محسن مسلمان، احسان علیخانی، مهدی گلستان، مهران مهام محمد امامی (تهیه‌کننده شهرزاد)، مهدی جهانی، مهدی مدرس، سهراب پاکزاد، سیاوش خیرابی، امیرمیلاد نیکزاد و یاحا کاشانی از مهمانان ویژه بودند.
 
کنسرت فرزاد فرزین به همت موسسه فرهنگی هنری «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی» و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد. طراحی سناریو و کارگردانی این برنامه را «کیوان ملک‌مطیعی» انجام داده است. مدیر برنامه و سرپرست گروه فرزاد فرزین «علی ثابت» است و «مهران خلیلی» رهبری ارکستر او را بر عهده دارد.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مرداد 1396 - 09:50

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 11:03

نامبروان ایران ❤

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:30

عشق جان

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:30

قطعا بهترين اجراها رو تو ايران داره ايشالله كه هميشه روي بهترين استيج ها بدرخشه

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:30

بهـــترین❤❤❤

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:30

سلطان✌

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:30

مرد صحنه ایران

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 12:30

باعث افتخار ?❤اگه همه ی خواننده هامون مث فرزاد برای بهتر بودن و متفاوت بودن تلاش میکردن و خودشونو به چلنج میکشیدن مطمئنا اوضاع خیلی رضایتمندانه تر بود ....الانم کاش ببینن موفقیتا رو و به جای تخریب و کمرنگ کردن ،صادقانه الگو قرار بدن .

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:46

کنسرت عالی بود ترکوندی???

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:46

تکنولوژی بیست سال پیش خارجیا ??

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:46

❤❤??

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:46

Behtarineeeee????????

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:46

بهتریییییین???

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 14:46

فرزاد هميشهـ بهترينهـ?❤️?

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 15:12

فک میکنم فرزاد خیلی پخته تر از همه پیش میره و از تک تک تجربه هاش به نحو احسن در مراحل بعدی کاریش استفاده میکنه .اگر کسی در حدو اندازه های جهانی تو سبک پاپ از ایران بخواهیم نام ببریم .بی شک فرزاد نفر اوله

سه شنبه 24 مرداد 1396 - 18:11

عشق عشق

چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 15:02

دودان طلایی موسیقی کل دنیا دهه هفتاد بود. دهه هشتاد هم نفس نفس زد و رفت. نمیدونم چرا فرزین فکر کرده اگر مثل الانی ها بخونه طرفدار پیدا می کنه؟؟ شوک را با شش مقایسه کنید طرفدار های اولی دلزده میشن?

چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 15:02

awli in farzad farzin

چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 15:02

فرزاد حرف نداره?

چهارشنبه 25 مرداد 1396 - 19:24

خداییش تواناییش رو استیج ی سروگردن بالاتر از بقیس

جمعه 27 مرداد 1396 - 14:53

بهتریییییییییین خواننده روی استیج تاریخ فـــــــــــــــــرزاد فــــــــــــــرزین

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تلاش برای شانه زدن به کنسرت‌های بزرگ دنیا | موسیقی ما