برنامه یاد بعضی نفرات
 
با اجرای قطعاتی از عمران، روحانی و مرادیان
آلبوم «ناشنیده‌ها» رونمایی می‌شود
موسیقی ما - آیین رونمایی از آلبوم «ناشنیده‌ها» با اجرای قطعاتی از فرید عمران، مهران روحانی و حمید مرادیان، روز پنج‌شنبه 26 مرداد در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.
 
در این مراسم که بخش عمده آن به اجرای قطعات این آلبوم اختصاص دارد، مینیاتور شماره‌ی دو حمید مرادیان برای پیانو، توسط سیاوش دمیریان در خانه هنرمندان اجرا خواهد شد. در این آلبوم که به تازگی منتشر شده، آثاری از این سه آهنگساز ایرانی اجرا شده است.

سیاوش دمیریان که دانش‌آموخته‌ی  کنسرواتووار پراینر وین در رشته‌ی نوازندگی پیانوست و پیش‌تر این آثار را در قالب کنسرت‌هایی در ایران و اتریش به روی صحنه برده بود. او انگیزه‌ی خود را برای اجرا و نشر این آثار ادای دین به اساتید پیشسکوت خود دکتر مهران روحانی و فرید عمران ذکر کرده است. دمیریان همچنین دلایل انتخاب آثار حمید مرادیان را علاوه بر معرفی آهنگسازان معاصر و جوان ایران، قابلیت‌ها و زبان هارمونیک ویژه، نگرش فرمال و حفظ روح موسیقی ایرانی در عین مدرن بودن فضای آثار عنوان کرده است.
 
مراسم رونمایی آلبوم «ناشنیده‌ها» با اجرای قطعاتی از خالقین آثار توسط «سیاوش دمیریان» در روز پنج‌شنبه 26 مرداد ماه ساعت 18 در خانه هنرمندان برگزار می‌شود.
تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مرداد 1396 - 12:59

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «ناشنیده‌ها» رونمایی می‌شود | موسیقی ما