برنامه یاد بعضی نفرات
 
با آثاری از سیاوش کامکار و امین جهانگیری
گروه «ژاو» 30 تیر روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه موسیقی «ژاو» جمعه 30 تیرماه در تالار رودکی تهران روی صحنه می‌رود. اجرای اخیر گروه «ژاو» در بیات ترک فا از ساخته‌های سیاوش کامکار و امین جهانگیری روی قطعات بی‌کلام است و تجربه‌ای از این گروه در موسیقی پلی‌فونیک به حساب می‌آید.
 
در این کنسرت سیاوش کامکار و امین جهانگیری (سنتور)، احسان امامی (عود)، امیرناصر رنجبر (کمانچه)، نیریز کامکار (تار) و مرتضی مومنیان (تنبک و سازهای کوبه‌ای) نوازندگی خواهند کرد.
 
اولین کنسرت این گروه در سال 91 برگزار شد و در این مدت در چندین فستیوال داخلی و خارجی به اجرای برنامه پرداخته است. پیش از این آلبوم موسیقی «رو» (Avaunt) از گروه «ژاو» به آهنگسازی «سیاوش کامکار» در دستگاه ماهور برای سازهای ایرانی و بدون کلام منتشر شد. این اولین اثر گروه «ژاو» است که یازده قطعه به نام‌های «پیش درآمد ماهور»، «سکنجبین (تکنوازی سنتور)»، «چهارمضراب ماهور»، «دونوازی کمانچه و عود»، «رخش»، «دونوازی تار آوازی»، «نوش دارو (دونوازی تار به همراهی تنبک)»، «تکنوازی تنبک»، «رو (دونوازی سنتور و تار به همراهی کوبه ای)»، «روی تپه‌های ماهوری (دونوازی کمانچه و تنبک)» و «آفتاب» دارد.
تاریخ انتشار : جمعه 23 تیر 1396 - 12:19

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «ژاو» 30 تیر روی صحنه می‌رود | موسیقی ما