برنامه یاد بعضی نفرات
 
از سوی مدیرکل دفتر موسیقی صورت گرفت
دعوت از بخش خصوصی برای توسعه فضاهای اجرای صحنه‌ای
موسیقی ما - راه‌های تعامل برای توسعه فضاهای اجرای صحنه‌ای موسیقی در نشست مشترک دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مجموعه تجاری تفریحی مگامال بررسی شد.
 
در این جلسه که روز گذشته که با حضور «فرزاد طالبی» مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، «منوچهر محمدی» مدیرعامل مگامال، «احمدرضا درویش» و «رضا سعیدی‌پور» اعضای هیئت مدیره، «حسین سروی» معاون مدیرکل دفتر موسیقی و «نصرت احمدی» برگزار شد، طرفین در خصوص توسعه همکاری‌های فرهنگی هنری در زمینه اجراهای صحنه‌ای در این مجتمع بحث و تبادل نظر کردند.
 
در ابتدای این دیدار منوچهر محمدی مدیرعامل مجتمع تجاری تفریحی مگامال ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیرکل دفتر موسیقی و توجه او به توسعه فضاهای اجرای صحنه‌ای توسط بخش خصوصی، با ارائه گزارشی به ظرفیت‌های این مجتمع پرداخت و آمادگی آن مجموعه را برای برگزاری اجراهای صحنه‌ای براساس ظرفیت سالن‌های موجود اعلام کرد.
 
فرزاد طالبی مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در این نشست ضمن اشاره به رویکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حمایت از بخش خصوصی در همه زمینه‌های فرهنگی گفت: «منطقه اکباتان با توجه به موقعیت جغرافیایی و برخورداری از جمعیتی نوجوان و جوان و دسترسی آن به استان البرز، موقعیت بسیار خوبی برای توسعه فضاهای فرهنگی هنری دارد. اکنون سالن‌های استاندارد برای اجراهای صحنه‌ای محدود است و بخش خصوصی می‌تواند با سرمایه‌گذاری در این بخش به توسعه فرهنگی کشور کمک کند. ضمن اینکه این امر صرفه اقتصادی مناسبی داشته و در عین حال به کاهش قیمت بلیت اجراهای زنده موسیقی خواهد انجامید.»
 
مدیرکل دفتر موسیقی ضمن اشاره به حضور مغتنم هنرمندان و مدیران برجسته فرهنگی در راهبری مجتمع مزبور به رویکرد مثبت مگامال در اختصاص سالن‌های مجهز به اجراهای صحنه ای گفت: «با این اقدام بخشی از نیاز مخاطبان در حوزه موسیقی تلفیقی، تجربی و نواحی رفع خواهد شد و خوشحالیم که در این مجتمع سالنی تخصصی به این موضوع در آینده نزدیک اختصاص می‌یابد.»
 
در ادامه این نشست فرزاد طالبی به بازدید از فضاهای فرهنگی هنری مگامال پرداخته و احمدرضا درویش کارگردان سینمای ایران و عضو هیئت مدیره این مجتمع با همراهی او به ارائه توضیحات تخصصی از سالن‌ها و فضاهای موجود پرداخت.
 
پردیس «مگا مال» واقع در فاز دوم شهرک اکباتان یکی از مجهزترین و مدرن ترین مجتمع های کشور است که اوایل سال 1396 با 10 سالن و ظرفیت 1400 صندلی به بهره رسید.
تاریخ انتشار : چهارشنبه 21 تیر 1396 - 12:12

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود دعوت از بخش خصوصی برای توسعه فضاهای اجرای صحنه‌ای | موسیقی ما