برنامه یاد بعضی نفرات
 
به همت آکادمی موسیقی کوشا
علی رحیمی کارگاه آموزشی «هنگ درام» برگزار می‌کند
موسیقی ما - «علی رحیمی» نوازنده‌ی سازهای کوبه‌ای و عضو گروه موسیقی «نور»، کارگاه آشنایی و نوازندگی «هنگ درام» برگزار می‌کند. در این کلاس‌ها تاریخچه، تنوع و تکنیک‌های نوازندگی هنگ‌درام که در ایران ساز نوظهوری است مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
 
علی رحیمی نوازنده سازهای کوبه‌ای در طول دوران فعالیت خود در آلبوم‌های موسیقی بسیاری با آهنگسازان داخلی و خارجی همکاری داشته است. او عضو ثابت گروه «نور» است و سابقه همکاری با ارکستر ملی ایران و ارکستر سمفونیک تهران را دارد. «رحیمی» در سال ۱۳۸۰ موفق به کسب جایزه نخست جشنواره «پرکاشن» ایتالیا شده است.
 
«هنگ درام» سازی است که در دسته خودصداها (Idiophoic) تقسیم‌بندی می‌شود؛ به همین خاطر تسلط کامل نوازندگان بر ریتم در اولین اولویت‌های شرایط لازم برای نواختن آن است. در این دوره علاوه بر تکنیک‌های نوازندگی این ساز، مباحث ریتم‌شناسی و پیاده کردن الگوهای ریتمیک بر روی این ساز نیز مطرح خواهند شد.
 
این کارگاه به همت آکادمی موسیقی «کوشا» برگزار خواهد شد. مدیران این آکادمی درباره آن گفته‌اند: « آکادمی موسیقی «کوشا» همواره در تلاش بوده تا بهترین فرصت‌ها را برای نوازندگان و هنرمندان فعال در کشور فراهم آورد. موج موسیقی دنیا با سرعتی فزاینده رو به پیشرفت است و برای رسیدن به این موج نیازمند تعاملات موسیقایی در سطح گسترده‌ای هستیم. آکادمی کوشا با همکاری با اساتید با تجربه و مطرح در سطح بین‌المللی این امکان را برای هنرجویان فراهم آورده تا برای دستیابی به استانداردهای جهانی و ارتقای سطح مهارت نوازندگی خود از آموزش‌های لازم بهره‌مند شوند. در راستای این اهداف برنامه‌های منسجمی تدارک دیده شده که می‌توان به مسترکلاس ارکستراسیون و آرانژمان شهرداد روحانی، سری کارگاه‌های نوازندگی پیانو توسط ایشان، کارگاه آواز خسرو علمیه، کارگاه نوازندگی فلوت فیروزه نوایی و سری کارگاه‌های سازهای کوبه‌ای توسط علی رحیمی اشاره کرد.»
 
این کارگاه که 22 تیر برگزار خواهد شد، اولین سری کارگاه‌های سازهای کوبه‌ای است و برگزاری کارگاه‌های سایر سازهای کوبه‌ای نیز در حال برنامه‌ریزی است.
 
این کلاس‌ها در 6 جلسه‌ی 3 ساعته برگزار خواهد شد و متقاضیان به دو صورت فعال و غیر فعال می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کنند. تعداد اعضای فعال محدود است و پس از جلسه مشاوره رایگان توسط علی رحیمی انتخاب خواهند شد.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 تیر 1396 - 16:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود علی رحیمی کارگاه آموزشی «هنگ درام» برگزار می‌کند | موسیقی ما