برنامه یاد بعضی نفرات
 
ژوئن و اکتبر 2017 برگزار می‌شود
تور کنسرت‌های «محمد علیزاده» در استرالیا و کانادا
موسیقی ما - تور بین‌المللی کنسرت‌های «محمد علیزاده» و ارکسترش در ماه اکتبر 2017 در کانادا و در ماه ژوئن 2017 در استرالیا برگزار می‌شود.
 
این تور با اجرای 23 ژوئن 2017 در شهر بریزبین (Brisbane) استرالیا آغاز می‌شود. سپس علیزاده 24 ژوئن در پرث (Perth)، 30 ژوئن در سیدنی (Sydney) و همچنین در روز 1 جولای در ملبورن (Melbourne) روی صحنه خواهد رفت.
 
تور کنسرت‌های محمد علیزاده در کانادا نیز روز ۶ اکتبر 2017 با اجرا در تورنتو (Torento)آغاز خواهد شد و پس از آن این خواننده ۸ اکتبر در ونکوور (Vancouver)، ۱۳ اکتبر در مونترال (Montreal) و ۱۴ اکتبر در کالگری (Calgary) همراه با ارکسترش هنرنمایی خواهد کرد.
 
این خواننده موسیقی پاپ ایران در تور بین‌المللی کنسرت‌ شهرهای مختلف کشورهای استرالیا و کانادا؛ ترانه‌های محبوب و پرطرفدار از آلبوم‌های «دلت با منه»، «سوپرایز» و «گفتم نرو» از جمله؛ «برگرد»، «برادر»، «احساس»، «گاهی بخند»، «کجا میری»، «عشقم این روزا»، «بی‌معرفت»، «فکرش هم نکن»، «بیمارم»، «بی‌حوصله»، «تصمیم»، «همینه که هست»، «چهل درجه» و «جز تو» را برای هموطنان خارج از کشور و همچنین علاقمندان به موسیقی اجرا خواهد کرد.
 
نوازندگان گروه کنسرت «محمد علیزاده» عبارتند از؛ امیرحسین اویسی ـ رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، علی‌ شهبازی ـ نوازنده گیتار الکتریک، اشکان موسوی ـ نوازنده و سولیست ویولن، بهمن میرزازاده ـ نوازنده بوزوکی و گیتار، محمد شعبانی ـ نوازنده پرکاشن، اشکان صدیق‌آذر ـ نوازنده لانچ پد، علی‌ پورنگهبان ـ نوازنده گیتار باس، ایمان ذاکری ـ نوازنده درامز، داوود اریکه ـ نوازنده ساکسیفون، کلارینت و فلوت و همچنین کیانوش علی‌محمدی ـ همخوان و وکال.
 
این خواننده پرطرفدار سال گذشته تعداد اجراهای خود در تهران به تهیه‌کنندگی «صدرالدین حسین‌خانی» مدیر شرکت «ایران گام» را به 46 سانس و همچنین تعداد اجراهای خود در شهرستانها را به بیش از 105 سانس کنسرت رسانده بود و مجموعاً با اجرای بیش از 150 سانس اجرا در یک سال، رکوردار برگزاری کنسرت موسیقی پاپ در ایران محسوب می‌شود.
تاریخ انتشار : جمعه 5 خرداد 1396 - 15:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های «محمد علیزاده» در استرالیا و کانادا | موسیقی ما