برنامه یاد بعضی نفرات
 
15 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران صورت گرفت
اجرای موسیقی «مهیار علیزاده» در نمایشگاه آثار پدرش
موسیقی ما – آئین افتتاحیه نمایشگاه نقاشی‌های «مهدی علیزاده» عصر روز جمعه 15 اردیبهشت در گالری شماره دو فرهنگسرای نیاوران برگزار شد. در این برنامه جمعی از چهره‌های مطرح هنری کشور حضور داشتند و سه قطعه توسط «مهیار علیزاده»، فرزند این استاد نقاشی، و اعضای گروهش اجرا شد. در ساعت 18 نوازندگان این گروه یعنی «امین غفاری»، «بهاره فلسفی»، «نیلوفر سهی»، «علی آقاجانی» و «سپیده خداوردی» اجرای خود را با یک اثر بی‌کلام ساخته «امیرحسین علیرضایی» آغاز کردند. دومین قطعه از ساخته‌های مهیار علیزاده بود که با صدای «هادی فیض‌آبادی» اجرا شد. سومین اثر هم مجدداً از ساخته‌های امیرحسین علیرضایی بود.

در افتتاحیه این نمایشگاه چهره‌های سرشناس موسیقی حضور پررنگ داشتند. «کریستف رضاعی»، «محمد معتمدی»، «بهرام دهقانیار»، «رضا مهدوی»، «علی بوستان»، «میلاد عمرانلو»، «میلاد درخشانی»، «امید نعمتی»، «سحر محمدی»، «ترگل خلیقی»، «نوید دهقان»، «مهیار شادُروان» و  «پیمان حاتمی» از جمله موزیسین‌های حاضر در این برنامه بودند. «مجید تخت‌روانچی» و «بهاره رهنما» و «الهام پاوه‌نژاد» هم دیگر چهره‌هایی بودند که در این روز به تماشای آثار استاد مهدی علیزاده نشستند.

مهدی علیزاده عضو انجمن هنرمندان نقاش ایران و مدرس هنرهای تجسمی، تا کنون پانزده نمایشگاه انفرادی برگزار کرده و در بیش از هشتاد نمایشگاه گروهی در داخل و خارج کشور حضور یافته است. او تا کنون جوایز متعددی از جمله جایزه اولین نمایشگاه گل و طبیعت در آثار هنرمندان معاصر ایران ۱۳۷۱، دومین دوسالانه نقاشی معاصر ایران موزه هنرهای معاصر تهران ۱۳۷۲، پنجمین دوسالانه نقاشی معاصر ایران موزه هنرهای معاصر تهران ۱۳۷۹کسب کرده است. علیزاده در اولین دوره نمایشگاه فجرآفرینان تهران موزه صبا سال  ۱۳۸۷ نیز مقام نخست رشته نقاشی را به دست آورده است. این نقاش پیشکسوت تا کنون چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی در کشورهایی نظیر ایتالیا، امارات متحده عربی و آمریکا و... برگزار کرده و جدیدترین نمایشگاه آثار او تا 22 اردیبهشت در فرهنگسرای نیاوران جریان دارد.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 04:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اجرای موسیقی «مهیار علیزاده» در نمایشگاه آثار پدرش | موسیقی ما