برنامه یاد بعضی نفرات
 
با حضور فاضل جمشیدی، جمال‌الدین منبری و علی شیرازی
نشست «آیین آواز» برگزار می‌شود
موسیقی ما - نشست «آیین آواز» با بررسی «زیبایی‌شناسی آواز ایرانی با تکیه بر دانایی و توانایی خواننده» سه‌شنبه (۲۶ اردیبهشت) در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.
 
در این نشست تخصصی آموزشی که سه‌شنبه‌های آخر هر ماه برای معرفی چهره‌های تازه هنر آواز، تجلیل از مدرسان و خوانندگان پیشکسوت و ارائه مباحث فنی و تئوریک آوازی تلاش می‌کند، این‌بار «فاضل جمشیدی» خواننده پیشین ارکستر ملی و جامعه‌شناس همراه «جمال‌الدین منبری» آوازخوان، مدرس دانشگاه، نوازنده و آهنگساز به بحث درباره «زیبایی‌شناسی آواز ایرانی، با تکیه بر دانایی و توانایی خواننده» می‌پردازند. «علی شیرازی» خواننده و آوازپژوه نیز به‌عنوان کارشناس-مجری برنامه، این دو را همراهی خواهد کرد.
 
در ادامه، منبری و جمشیدی با همراهی سنتور حسین پرنیا (نوازنده و آهنگساز) آواز مشترکی را به‌صورت بداهه در دستگاه سه‌گاه عرضه خواهند کرد. آوازی که اجراکنندگانش خواهند کوشید با موضوع بحث فنی و تئوریک بیشترین نزدیکی و هماهنگی را داشته و مکمل آن باشد.
 
فرهنگسرای ارسباران در ضلع شمال غربی پل سیدخندان واقع شده و ورود علاقه‌مندان به نهمین برنامه از سلسه نشست‌های آواز آزاد خواهد بود.
تاریخ انتشار : شنبه 16 اردیبهشت 1396 - 17:26

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نشست «آیین آواز» برگزار می‌شود | موسیقی ما