برنامه یاد بعضی نفرات
 
با مدیریت این خواننده و همکاری هنرمندان دیگر
مسترکلاس آواز «نیما مسیحا» در تالار رودکی برگزار شد
موسیقی ما - مستر کلاس و کارگاه دو روزه تخصصی آواز «نیما مسیحا»، زیر نظر مرکز آموزش بنیاد فرهنگی هنری بنیاد رودکی طی روزهای روزهای 4 و 5 اردیبهشت 1396 در تالار رودکی برگزار شد. این مستر کلاس از ساعت 11 صبح روز دوشنبه 4 اردیبهشت الی ساعت 21 همان روز و نیز در ادامه از ساعت 11 صبح روز سه شنبه 5 اردیبهشت الی ساعت 22 همان روز برگزار شد. طی این دو روز 60 هنرجو از شهرهای مختلف ایران حضور داشتند.

این کارگاه دوروزه مختص آقایان بود و با هدف ارتقای سطح علمی و عملی علاقه‌مندان و فعالان عرصه خوانندگی و با هویت آموزشی و کلینیکی با مدیریت نیما مسیحا برگزار شد. نظارت کیفی و اجرایی این کارگاه بر عهده بابک شیبانی، مدیر مرکز آموزش‌های هنری بنیاد نیاوران، و یاشار درفشه مدیر اجرایی این کارگاه بود.

در این کارگاه دو روزه «ملیکا تهرانی» به عنوان مدرس آواز و سبحان اکرامی به عنوان مدرس بیان به تدریس مباحث پیشرفته آواز و اصلاح لحن و فن بیان پرداختند. در بخش کلینیک آواز هر هنرجو به مدت 5 دقیقه با همراهی نوازندگی پیانوی رضا تاجبخش 2 قطعه اجرا کردند. اساتید این کارگاه هم ضمن اجرای آنها راهنمایی‌هایی در زمینه رفع عیوب و اصلاح آنها بیان می‌کردند.

در پایان هم اساتید کارگاه با در نظرگرفتن نمرات و سطح علمی و اجرایی هنرجویان، «اردلان سردارشهید» از ارومیه، «حامد فقیهی» از شیراز و «ساسان علیزاده» از رشت را به عنوان نفرات اول تا سوم انتخاب کردند و به هرکدام لوح تقدیری اهدا شد. به نفر اول این دوره هم یک قطعه موسیقی با ملودی «علیرضا قرایی‌منش»، ترانه «حامد صوفی‌پور» و تنظیم «علیرضا شمس‌اسکندری» اهدا شد.
 
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اردیبهشت 1396 - 19:33

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مسترکلاس آواز «نیما مسیحا» در تالار رودکی برگزار شد | موسیقی ما