برنامه یاد بعضی نفرات
 
به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی
گروه کر فلوت تهران در تالار رودکی روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - گروه «کر فلوت تهران» به سرپرستی فیروزه نوایی و رهبری سعید تقدسی، ۳۱ فروردین و ۱ اردیبهشت در تالار رودکی روی صحنه می‌رود و قطعاتی از موتسارت، فرانتس داپلر، بنجامین بریتن، ژرژ بیزه را اجرا خواهند کرد.

در این رپرتوار کلاسیک، ابتدا دو قطعه از موتسارت با نام‌های «موسیقی کوچک شبانه» و «کنسرتو فلوت» با سولیستی علی چوپانی و میثم قدرتی اجرا می‌شود و در ادامه قطعاتی از فرانتس داپل با سولیستی روشنک روشی و بهرنگ الکامه، بنجامین بریتن و ژرژ بیزه اجرا خواهد شد. در این کنسرت نیز همچون برنامه‌های گذشته رهبری ارکستر را «سعید تقدسی» به عهده دارد و علاوه برنوازندگان فلوت گروه چند نوازنده کوبه‌ای نیز در اجرای یکی از قطعات با ما همراه هستند.

 همچنین «فیروزه نوایی» در فستیوال موسیقی معاصر که اردیبهشت امسال برگزار می‌شود، به همراه پیانوی «نیلوفر بدرکوهی» و گیتار «فرزین تهرانیان» قطعاتی را از رضا والی و رضا ناژفر اجرا می‌کند.

«فیروزه نوایی» اولین بانوی فلوتیست ایران است که با عنوان نوازنده‌ی «فلوت اول» به ارکستر سمفونیک تهران وارد شد و به استخدام رسمی آن درآمد. نوایی ۳۵ سال در ایران نبود، اما سال ۹۲ دوباره به ایران بازگشت و پس از سال‌ها اجرایی در قالب جشنواره‌ی موسیقی فجر با همراهی «آرپینه ایسراییلیان» روی صحنه برد. او در این مدت، مسترکلاس‌هایی را هم برای علاقه‌مندان این ساز برگزار کرده و حالا در همین راستا «گروه کُر فلوت» را تشکیل داده است. سعید تقدسی (همسر فیروزه نوایی) نیز رهبری این گروه ۴۰ نفره را برعهده گرفته است.
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 فروردین 1396 - 13:14

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه کر فلوت تهران در تالار رودکی روی صحنه می‌رود | موسیقی ما