برنامه یاد بعضی نفرات
 
همزمان با روز جهانی عطار
آلبوم «عطار» اثر آرش کامور و وحید تاج منتشر می‌شود
موسیقی ما - آلبوم «عطار» با آهنگسازی «آرش کامور» و با صدای «وحید تاج» به زودی منتشر می‌شود. به گزارش «موسیقی ما»، این آلبوم هفته آینده همزمان با روز جهانی عطار توسط نشر جوان روانه بازار موسیقی خواهد شد.
 
پیش از این آرش کامور آلبوم‌هایی با صدای وحید تاج، محمد معتمدی و سالار عقیلی منتشر کرده بود و اکنون برای آخرین تجربه خود همکاری مجددی با وحید تاج داشته است. موسیقی این آلبوم از هفت وادی عطار بهره گرفته و اشعار نیز به فراخور مقام طلب تا فنا از دیوان غزلیات انتخاب شده‌اند.
 
به گفته آرش کامور، موسیقی ساخته شده در این اثر گاه به بیان ارکسترال می‌رسد و گاه بداهه‌هایی با تکیه بر موسیقی ایران. قطعات این آلبوم نیز از آواز اصفهان شروع و به دستگاه نوا ختم می‌شوند.
شهر نیشابور چهره‌های برجسته فرهنگی و هنری بسیاری دارد و می‌توان عطار را از بزرگترین این مفاخر دانست. آلبوم «عطار» ماحصل دستاوردهای هنری آرش کامور است که ادای دینی به زادگاهش به حساب می‌آید و این هنرمند برای اشاعه اندیشه جهانی عطار تلاش کرده است.
در این اثر پیانوی شایان شکرآبی و سازهای زهی که میثم مروستی، آتنا اشتیاقی و علیرضا دریایی نواخته‌اند را در کنار باغلامای نوید مثمر، تار آذری حسین عطاپور، دودوک حسین قاسم‌زاده و عود مریم خدابخش خواهیم شنید. نوازندگان کوبه‌ای نیز حسین رضایی‌نیا، درشن آنند، حامد حبیب‌پور، شایان ریاحی و سهیل اله‌دادیان بوده‌اند.
 
مراسم رونمایی این آلبوم با حضور هنرمندان آن و اجرای قطعاتی از این اثر در روز دوشنبه 28 فروردین 1396 در سالن رودکی شهر تهران برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند جهت پیش خرید آلبوم «عطار»، به سایت «بیپ تونز» مراجعه کرده و این اثر را بصورت قانونی و آنلاین خریداری کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 فروردین 1396 - 07:13

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «عطار» اثر آرش کامور و وحید تاج منتشر می‌شود | موسیقی ما