برنامه یاد بعضی نفرات
 
جشنواره نوروزی قشم - 1
اولین اجرای «دیره» در اولین کنسرت سال 96 گروه سون
موسیقی ما - گروه پرطرفدار موسیقی پاپ، اولین اجرایش در سال جدید را در اولین شب جشنواره نوروزی قشم برگزار کرد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، کنسرت گروه سون با اجرای قطعات ریتمیک «من بی تو می‌میرم» و «باور» آغاز شد و سپس «آرش قنادی»، «کیارش پوزشی» و «امیر قنادی» به خوش‌و‌بش با مخاطبین پرداختند و سپس قطعه پرطرفدار «ستاره» با هم‌خوانی حضار اجرا شد.
 
«ادعا»، قطعه بعدی این کنسرت بود که با هنرنمایی نوازنده ساکسفون به اجرا درآمد. در ادامه نوبت به اجرای «نرو خواهش می‌کنم» و «یه راهی پیش روم بذار» از دومین آلبوم رسمی گروه سون رسید و پس از آن «هم‌دست» یکی از تک‌آهنگ‌های این گروه خوانده شد.
 
اجرای قطعه «بوی عیدی» که در آستانه نوروز 1391 منتشر شده بود، بخش ویژه این کنسرت بود که به مناسبت ایام نوروز اجرا شد و پس از آن یکی دیگر از تک‌آهنگ‌های گروه سون با عنوان «اولین عشق» به اجرا درآمد.
 
این گروه اما در اولین اجرای سال جدید، برای نخستین بار قطعه «دیره» که به تازگی در قالب موزیک‌ویدئو منتشر شده را با همراهی و هم‌خوانی حاضرین اجرا کرد و در نهایت نوبت به اجرای «دوسِت دارم» رسید که به عنوان محبوب‌ترین قطعه گروه سون و یکی از موفق‌ترین آثار موسیقی پاپ در سال‌های اخیر شناخته می‌شود.
 
در بخشی از این کنسرت، آرش قنادی با اشاره به این‌که آلبوم جدید گروه سون آخرین مراحل تولید و انتشار را سپری می‌کند، اعلام کرد این اثر به زودی منتشر خواهد شد. اعضای گروه سون پس از این کنسرت در گفت‌وگویی با خبرنگار «موسیقی ما» تأکید کردند سومین آلبوم این گروه که هنوز نامی برای آن تعیین نشده تا پایان فروردین 1396 روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد.
 
هم‌زمانی این کنسرت با سالروز تولد محمد رضوانی‌زاده (نوازنده گیتار) باعث شد ارکستر، موسیقی «تولدت مبارک» را برای این نوازنده و همه کسانی که تولدشان در این شب بود بنوازد.
 
احمد حضرتی (بوزوکی)، بهروز علیاری (کیبورد)، سعید حسن‌زاده (گیتار بیس)، رضا رفتاری (درامز)، پژمان فرهمند (پرکاشن)، محمد رضوانی‌زاده (گیتار)، محمد زمانی (کیبورد) و هادی جداری (ساکسفون) اعضای ارکستر گروه سون در این کنسرت بودند.
 
خروج اعضای گروه سون از هتل محل اقامت، با ورود احسان خواجه‌امیری هم‌زمان شد و این هنرمندان دقایقی با یکدیگر هم‌کلام شدند.
 
جشنواره نوروزی قشم در حالی از تاریخ 4 فروردین 1396 آغاز شد که قرار بود شب پیش از آن (3 فروردین)، محسن یگانه به عنوان اولین خواننده در قشم روی صحنه برود. اما اجراهای نوروزی یگانه به دلیل آسیب‌دیدگیِ جدیِ حنجره‌اش لغو شد. این جشنواره به همت شرکت «ارمغان طلایی زمان» به مدیریت «مهرداد جهانتاب»، از 4 تا 10 فروردین 1396 در سالن بزرگ نمایشگاه بین‌المللی جزیره قشم برگزار می‌شود.
 
 در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از کنسرت نوروزی گروه سون در قشم را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 - 18:01

دیدگاه‌ها

یکشنبه 6 فروردین 1396 - 20:00

از محسن یگانه چخبر؟

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اولین اجرای «دیره» در اولین کنسرت سال 96 گروه سون | موسیقی ما