برنامه یاد بعضی نفرات
 
این هنرمند پرطرفدار برای کنسرت بیستم اسفندماه آماده می‌شود
نوازندگی گیتاربیس و ویولن «محمدرضا گلزار» با چاشنی شیطنت!
موسیقی ما - «محمدرضا گلزار» این روزها علاوه بر پیگیری فیلمبرداری چند پروژه سریال و سینمایی، به همراه «ریزار بند» به رهبری «حامد برادران» تمریناتش را به صورت منظم پیگیری می‌کند و برای اولین اجرای بزرگش در تهران آماده می‌شود. کنسرتی که روز بیستم اسفندماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران و با همت شرکت «اکسیر نوین» به مدیریت «محمدرضا خانزاده» برگزار می‌شود. در حالی بلیت‌های این کنسرت در سایت «اکسیر کنسرت» رو به اتمام است که زمزمه‌هایی در مورد تمدید اجرای زنده محمدرضا گلزار هم شنیده‌ می‌شود اما هنوز جزئیات این موضوع مشخص نیست. چون گلزار و گروهش روز 21 اسفند و در ادامه تور کنسرت‌هایشان به شهر رشت سفر خواهند داشت. ما هم در یکی از شب‌های نسبتاً بهاری این هفته به محل تمرین ارکستر محمدرضا گلزار رفتیم و از نزدیک در جریان روند آماده‌سازی و اجرای قطعات این هنرمند پرطرفدار قرار گرفتیم.
 
تمرین در ساعت مقرر و با حضور پرانرژی محمدرضا گلزار همه اعضای گروه وارد اتاق اختصاصی تمرین شدند. نوازندگان هم که تلفیقی از چهره‌های جوان و باتجربه هستند پس از کوک سازهای خود تمرین را آغاز کردند. گلزار هم از همان ابتدا همراهی خوبی با نوازندگان داشت. در طول تمرین هم حامد برادران به عنوان همخوان با این خواننده همراه بود و بخش‌هایی از قطعات را به همراهش اجرا می‌کرد. روند تمرین با ریتم مناسبی و تقریباً بدون توقف تا زمان استراحت پیش رفت.
 
در اواخر زمان استراحت در حالی که برخی نوازنده‌ها هنوز وارد اتاق اصلی نشده بودند ناگهان صدای سولوی گیتاربیس توجه همه را به خود جلب کرد. محمدرضا گلزار به یاد پانزده شانزده سال پیش در حال نوازندگی بود. همان سال‌هایی که با گروه «آریان» ده‌ها مرتبه روی صحنه سالن‌های مختلف از جمله همین سالن میلاد نمایشگاه روی صحنه رفت و در آن برنامه‌ها گیتار و سازهای کوبه‌ای و سازهای دیگر را می‌نواخت. تجارب همان سال‌ها باعث شده تا این روزها آقای سوپراستار بدون استرس تمرین کند و منتظر کنسرت تهران باشد. در حقیقت او برخلاف بازیگرانی که وارد عرصه موسیقی شده‌اند، موزیسینی بوده که وارد عرصه بازیگری شد و حالا دوباره به خانه سابق خود بازگشته است.
 
محمدرضا گلزار پس از لحظاتی بداهه‌نوازی گیتاربیس به سراغ گیتار نایلون رفت و با نوازنده‌های دیگر گروه قطعاتی را به صورت بداهه می‌نواختند. گلزار با شیطنت‌های خاص خودش سپس به سراغ درامز رفت. به یاد کنسرت معروف گروه «ریزار» در اریکه ایرانیان که او در آن برنامه درامز می‌نواخت و چند خواننده مطرح از جمله «بابک جهانبخش» خواننده‌های آن کنسرت بودند. نهایتاً هم این خواننده و بازیگر برای لحظاتی ویولن نواخت و با لحن طنز و شوخ‌طبعی خودش گفت:«ارکستر خرج دارد و خودم مجبورم همه سازها را بنوازم!» در این زمان هم حامد برادران برای ما از قطعه جدید محمدرضا گلزار رونمایی کرد. او بخش‌هایی از تک‌آهنگ جدید این خواننده که تنظیم شش و هشت دارد و قرار است به زودی منتشر شود را پخش کرد و قول انتشار آن در روزهای آینده را داد.

در پارت دوم تمرین هم علاوه بر حامد برادران، محمدرضا گلزار هم مانند یک رهبر ارکستر برخی نکات فنی را به اعضای گروه یادآوری می‌کرد. البته برخی نکاتی که گلزار به نوازندگانش یادآور می‌شد این روزها از چشم و گوش بعضی خواننده‌های مطرح هم پنهان می‌ماند. نهایتاً هم این تمرین با مرور قطعه «دلم شکست» به پایان رسید و نوازندگان برنامه جلسه بعدی را با محمدرضا گلزار و حامد برادران هماهنگ کردند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 14 اسفند 1395 - 10:11

دیدگاه‌ها

شنبه 14 اسفند 1395 - 13:57

پیروز موفق سربلند

شنبه 14 اسفند 1395 - 13:57

فقط توی ایرانه ک همه چیز میتونه زیر سوال بره?

شنبه 14 اسفند 1395 - 13:57

همه دوست دارن همه چیزو باهم داشته باشن

شنبه 14 اسفند 1395 - 13:57

نوازنده خواننده بازیگر

شنبه 14 اسفند 1395 - 13:57

باورم نميشه با اون صداي نامفهومش كنسرت ميزاره

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:24

فيلم هنديتو بازي كني موفق تري?

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:24

In key khanande shood

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:24

اون گیتار بیس نیست

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:24

رضای نازنین هنرمند

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:30

بند خوبی داره ،عکس #خشایارجوزی و میبینم اون پشت

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:30

اقای گلزار قبل از اینکه بازیگر باشن یه هنرمند بودن که موسیقی کار میکرده

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:30

نخونه سنگین تره

شنبه 14 اسفند 1395 - 14:30

فقط ساز برنه

شنبه 14 اسفند 1395 - 15:26

كنسرتم ميذاره عجب!!!!

یکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:22

واااااای آخه چرا انقدر خوبی

یکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:22

خواننده وگروهشو عشقه ..منتظر کنسرت جمعه هستیم

یکشنبه 15 اسفند 1395 - 12:22

حاجی این گیتار بیس نیس

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نوازندگی گیتاربیس و ویولن «محمدرضا گلزار» با چاشنی شیطنت! | موسیقی ما