برنامه یاد بعضی نفرات
 
توسط موسسه «پیانو هفت» و پخش «جوان» منتشر شد:
«همه این روزها»‌ی کارن همایونفر
موسیقی ما - کارن همایونفر، مجموعه‌‌ای از موسیقی فیلم‌های سال‌های اخیرش را در قالب آلبومی با نام «همه این روزها»، توسط موسسه «پیانو هفت» منتشر کرد.

همایونفر از جمله آهنگسازانی است که در طول نزدیک به سه دهه فعالیت حرفه‌ای خود در عرصه آهنگسازی فیلم، سریال و تئاتر، بیش از یکصد اثر خلق کرده و بارها آهنگساز مورد تحسین جشنواره‌ها بوده. این هنرمند به مقوله انتشار آلبوم توجه ویژه‌ای دارد و تاکنون آلبوم‌هایی چون «سرانجام 1» و «سرانجام 2» که مجموعاً شامل 48 قطعه موسیقی فیلم بودند، آلبوم «گذشته‌، حال استمراری» که مروری موسیقایی بر بیش از بیست سال حضور او در سینما و تلویزیون محسوب می‌شد و همچنین آلبوم موسیقی متن فیلم‌سینمایی «بادیگارد» را منتشر کرده است. البته او آلبوم «یک خیابان سهم یک افسانه نیست» که شامل دکلمه‌های «اندیشه فولادوند» بود را هم پیش از منتشر کرده است.

آلبوم «همه این روزها» که مجموعه ای از موسیقی متن ۱۱ فیلم، سه سریال و یک تئاتر است، چهارمین مجموعه موسیقی فیلم منتشرشده از کارن همایون‌فر است که شامل موسیقی فیلم‌های «خشم و هیاهو»، «خانوم»، «مردی برای تمام فصول»، «نقش نگار»، «شیفت شب» و «من» در آلبوم اول و موسیقی آثاری چون سریال «مدینه»، «چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت»، «نفس گرم»، سریال «تنهایی لیلا»، «استراحت مطلق»، «ناخواسته»، «این سیب هم برای تو»، «نیمه شب اتفاق افتاد» و «باهر» در آلبوم دوم می‌شود.

کارن برای به سرانجام رساندن این آلبوم از چهره‌‌های برجسته موسیقی کشور بهره برده و گفته که بزرگترین نوازندگان و ارکسترهای دنیا را به آنها ترجیح نخواهد داد.

کارن همایونفر (آهنگساز و نوازنده پیانو)، احسان بیرقدار (دستیار آهنگساز)، علی جعفری‌پویان (ویولن و سولیست)، همایون رحیمیان، نیما زاهدی، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، عماد نکویی، میلاد عالمی و امین غفاری (ویولن)، سهراب برهمندی، میثم مروستی (ویولا)، کریم قربانی، آتنا اشتیاقی، مهرداد عالمی (ویولنسل)، ایمان جعفری‌پویان (کلارینت)، ناصر رحیمی (فلوت، فلوت آلتو و باس)، آرین قیطاسی (ابوا)، شروین مهاجر (کمانچه)، بهزاد رواقی (تار)، پاشا هنجنی (نی)، علی پژوهشگر (عود)، فیروز ویسانلو، سهیل فقیه‌نصیری (گیتار نایلون و استیل)، مسعود همایونی و سهیل فقیه‌نصیری (گیتار الکتریک)، احسان بیرقدار، مهسا وحدت، مرجان وحدت، صبا ضامنی (آواها)، احسان بیرقدار (هنگ درام و لی‌اوت دیجیتال)، رضا فرهادی، جواد صفری، میلاد فرهودی و علی پور مقدم (صدابردار)، گروه اجرایی آلبوم «همه این روزها» را تشکیل می‌دهند.

کارن همایونفر در یادداشتی به مناسبت انتشار این آلبوم نوشته است: «همه این روزها به این می‌اندیشم که تمام کودکی و نوجوانی و میانسالی‌ام را پشت ساز نشستم و نزدیک به سه دهه (بیش از یک ربع قرن) شبانه روز زندگی‌ام در استودیوهای ضبط موسیقی و استودیوهای مونتاژ و صدای فیلم‌ها گذشته است. با خود می‌اندیشم که شاید معامله منصفانه‌ای نبود بین آن چیز که دادم و آن چیز که گرفتم اما حال در آستانه عبور از میانسالگی‌ام تنها دلخوشم به اینکه موسیقی‌ام به دل‌های شما از هر نسلی که باشید راه خود را پیدا کرد. نمی‌دانم بعضی‌ها گریسته‌اند، بعضی‌ها عاشق شده‌اند و بعضی‌ها لحظات خاطره‌برانگیزشان با این موسیقی گره خورده است. برخی‌ها شعرشان را نوشته‌اند و بعضی‌ها نقاشی‌هایشان را کشیده‌اند و برای من چه نعمتی، چه احترامی، چه جایزه‌ای مهم‌تر و بالاتر از این که این مجموعه که در دست تو نازنین است، حاصل عمری است که گذشت و سخت گذشت و خیلی سخت گذشت ولی شما قدرش را دانستید.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1395 - 13:35

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «همه این روزها»‌ی کارن همایونفر | موسیقی ما