برنامه یاد بعضی نفرات
 
از صبح امروز و در سراسر کشور
آلبوم «رویای بی‌تکرار» با صدای علی زندوکیلی منتشر شد
موسیقی ما - دومین آلبوم رسمی علی زندوکیلی از صبح امروز در حالی در سراسر کشور منتشر شد که این خواننده معتقد است این آلبوم نخستین اثر او با خط فکری مستقل و ایده‌هایی جدید در فضای موسیقی ایرانی است.

به گزارش «موسیقی ما»، علی زندوکیلی که نخستین آلبوم رسمی‌اش را به نام «یادی به رنگ امروز» شهریور ماه سال گذشته با بازخوانی آثاری از بزرگان موسیقی ایرانی روانه بازار موسیقی کرد، دومین آلبوم رسمی خود به نام «رویای بی‌تکرار» را روانه بازار موسیقی کشور کرد و اعتقاد دارد آلبوم دومش به نوعی نخستین تجربه مستقل او در عرصه موسیقی است و شخصیت مستقل هنری علی زندوکیلی در این آلبوم گنجانده شده است.

زندوکیلی در درباره آلبوم جدید و فرایند تولید و انتشار این اثر معتقد است: «این کار را با عشق به مردم سرزمینم تقدیم می‌کنم و به آن‌ها می‌سپاریم تا قضاوت کنند. هرکسی به نوعی با یک سری از قطعات این آلبوم ارتباط برقرار می‌کند و من و مجموعه گروه زند امیدواریم که این آلبوم به دل مردم بنشیند.»

او همچنین پیش از این درباره جزئیات محتوایی آلبوم «رویای بی‌تکرار» نیز گفته بود: «بعد از بازخوانی آثار قدیمی و همکاری با گروه‌های مختلفی چون دنگ‌شو و دارکوب، این آلبوم به نوعی نخستین تجربه مستقل و در واقع بیانگر شخصیت هنری من است. از احساس جاری در ملودی‌ها که اکثرا ساخته خودم است تا انتخاب ترانه‌ها و دیگر جزئیات آلبوم که لحظه به لحظه آن را خودم با کمک دوستانم پیش برده‌ام.»

جدیدترین آلبوم علی زندوکیلی در 12 قطعه به نام‌های: «آتش در آب»، «بی‌تابانه»، «لالایی»، «رویای بی‌تکرار»، «جدایی»، «لحظه شیرین»، «نمی‌آیی»، «جانانه»، «آه سرد»، «عطر خاطره»، «آهسته آهسته»، «نجوای چوپان» منتشر شده است که ترانه‌های آن‌را افشین مقدم، حسین غیاثی، پرستو حراجی اصل، داوود غلامی و فراز حلمی سروده‌اند.

در بخش آهنگسازی و تنظیم این آلبوم نیز علاوه بر خود علی زندوکیلی و گروه زند، هنرمندانی چون علیرضا افکاری، محمد زندوکیلی، فراز حلمی، یاشار یاری و سعید زمانی همکاری داشته‌اند.

سینا و سحاب علم، رامتین اتابکی، شایان ریاحی، افشین بابایی و امید غفاریان خرم نیز نوازندگانی هستند که در این آلبوم ساز زده‌اند.

همچنین محمود شبیری (مدیر برنامه‌های علی زندوکیلی) نیز در روز انتشار آلبوم گفت: کل این مجموعه، از ساز زدن‌ها تا خواندن‌ها، ترانه و آهنگسازی‌ها، با انرژی تمام انجام و تهیه و تولید شده است و کل آلبوم یک کار دلی است و ما عاشقانه این آلبوم را جمع کرده‌ایم.

دومین آلبوم رسمی علی زندوکیلی به تهیه کنندگی سپهر صاحبی (موسسه رنگین کمان هنر جوان) تهیه و روانه بازار موسیقی کشور شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 - 23:21

دیدگاه‌ها

شنبه 23 بهمن 1395 - 11:38

جاااااااانا

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:00

صدايى استثنائي

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:00

عالی

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:00

❤️

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:00

عالی صداشون .

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:41

❤️
عاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی
فوق العاااااااااااااااااااااااااااده

شنبه 23 بهمن 1395 - 12:43

عااااااالی بود

شنبه 23 بهمن 1395 - 13:51

عشقهههههههههه

شنبه 23 بهمن 1395 - 13:51

به به...چه شود مهدی یراحی ،زند وکیلی

شنبه 23 بهمن 1395 - 16:06

عالیه کاراشون

شنبه 23 بهمن 1395 - 16:06

عالی بود مرسی

شنبه 23 بهمن 1395 - 16:06

چه جالب همین امروز خریدم،خیلی هم قشنگه

شنبه 23 بهمن 1395 - 21:14

عالي و بي نظير بود همشهري مهربان و نجيب

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود آلبوم «رویای بی‌تکرار» با صدای علی زندوکیلی منتشر شد | موسیقی ما