برنامه یاد بعضی نفرات
 
«کاموفلاژ» در گالری طراحان آزاد
رامین بهنا موسیقی خود را در قالب پرفورمنس روی صحنه می‌برد
موسیقی ما - پرفورمنس «کاموفلاژ» با آهنگسازی رامین بهنا و کارگردانی رضا موسوی، روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 بهمن‌ماه در گالری طراحان آزاد اجرا می‌شود.

رامین بهنا (آهنگساز و نوازنده) سال گذشته آلبوم «ایران 11» را با گروه «بهنا» منتشر کرد و در این فاصله، یک‌بار اجرای صحنه‌ای آن را در هفته موسیقی تلفیقی برگزار کرد. او حالا آمده تا با اجرای پرفورمنس کاموفلاژ، بار دیگر با گروه بهنا روی صحنه برود که در این‌باره به «موسیقی ما» می‌گوید: «زمانی که مشغول ساخت آلبوم ایران 11 بودم (که به نظرم موسیقی آن کاملاً تصویری است) به این فکر افتادم که بخش ویژوال خاصی برای آن در نظر بگیرم. بعد از اجرایی که در هفته موسیقی تلفیقی داشتیم، رضا موسوی پیشنهاد این همکاری را داد که بعد از ماه‌ها کار و تمرین، توانستیم آن را به سرانجام برسانیم و به این ترتیب آخر هفته پرفورمنسی که شامل قطعات آلبوم ایران 11 و چند قطعه قدیمی‌تر می‌شود را در گالری طراحان آزاد اجرا می‌کنیم.»

بهنا که سابقه آهنگسازی فیلم را هم در کارنامه خود دارد، می‌گوید موسیقی‌هایش با هنر پرفورمنس‌آرت هم‌خوانی دارد و به همین دلیل می‌خواهد موسیقی‌هایی همراه با تصویر و فیلم بنویسد. البته این هنرمند این روزها مشغول ساخت قطعاتی با موضوع طبیعت و محیط زیست هم هست و قصد دارد تمرکز گروه«بهنا» را روی تولید و انتشار تک قطعه و اجرای پرفورمنس بگذارد و در نهایت همه این مجموعه‌ها را در قالب آلبوم در اختیار مخاطبان موسیقی قرار دهد.

این نوازنده که علت کم‌کاری‌اش بعد از انتشار آلبوم را وقت گذاشتن برای کارهایی در قالب پرفورمنس عنوان می‌کند، درباره دلیل دوری از کنسرت و روی آوردن به این فرم از هنر می‌گوید: « قرار است این پرفورمنس‌ها با سوژه‌های مختلف ادامه داشته باشد و احتمال قبل از پایان سال، یک پرفورمنس دیگر را با همین تیم روی صحنه خواهیم برد. البته معنای این کار این نیست که از کنسرت دور شده‌ام چراکه آنهم جذابیت‌های خاص خودش را دارد اما معمولاً در کنسرت‌ها، بخش ویژوال محدود به ویدئو و نور می‌شود و ما با توجه به نوع موسیقی می‌خواستیم تجربه‌های دیگری هم به لحاظ تصویری داشته باشیم. فعلاً قصد داریم این پرفورمنس‌ها را اجرا کنیم تا ببینیم چه بازخوردی می‌گیریم اما به شخصه فکر می‌کنم نتیجه خوبی داشته باشد.»

رضا موسوی کارگردانی و طراحی این پرفورمنس را به عهده داشته و نوازندگانی چون کسری ابراهیمی (درامز)، سیاوش امامی (گیتار)، حامد حمیدزاده (گیتارباس)، آرش عمرانی (سینتی سایزر)، سروش کریمی‌نژاد را به عنوان پرفورمر همراهی می‌کنند.

پرفورمنس «کاموفلاژ» توسط گروه موسیقی «بهنا»روزهای چهارشنبه و پنجشنبه 20 و 21 بهمن‌ماه در دو سانس 19:30 و 21 در گالری طراحان آزاد اجرا می‌شود که علاقه‌مدان می‌توانند بلیت آن را از سایت تیوال تهیه کنند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 16 بهمن 1395 - 16:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رامین بهنا موسیقی خود را در قالب پرفورمنس روی صحنه می‌برد | موسیقی ما