برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوازدهم بهمن‌ماه و در تالار رودکی
گروه «خنیا» تصنیف‌های ماندگار را اجرا می‌کند
موسیقی ما - گروه موسیقی «خنیا» دوازدهم بهمن‌ماه در تالار رودکی،‌ تصنیف‌های ماندگاری از آهنگسازانی چون علی تجویدی، همایون خرم، امیر جاهد و دیگران را اجرا خواهد کرد.
 
«پری ملکی»، سرپرست گروه موسیقی خنیا می‌گوید که این برنامه در دو بخش اجرا می‌شود: «در بخش اول تصنیف‌های «درد عشق و انتظار» اثر همایون خرم، «آتش کاروان» از علی تجویدی و دو آهنگ محلی «چو مرغ شب» و «رشید خان» اجرا می‌شود که همگی در دستگاه شور هستند. سپس در بخش دوم برنامه در دستگاه چهارگاه تصنیف «هزاردستان» اثر امیر جاهد، «پیغام من» اثر تجویدی، «بیا بیا» اثر بدیعی و آهنگ قدیمی «نگارا» روی صحنه خواهد رفت.»
 
گروه خنیا که بیش از دو دهه در عرصه موسیقی مشغول فعالیت است تا کنون بیش از 200 اجرا در کشورهای مختلف جهان و ایران برگزار کرده است. ملکی در این باره می‌گوید: «تلاش ما همواره توجه به استعدادهای جوانان در حوزه موسیقی و همچنین توجه علمی به هنرموسیقی بوده است. در این راستا از سال 94 کلاس‌های آموزشی نیز تشکیل دادیم تا آواز ایرانی را با تکیه بر شیوه‌های تئوریک در علم موسیقی به علاقه‌مندان آموزش دهیم و اجرای پیش‌رو درواقع دومین دستاورد گروه خنیا در چنین کلاس‌هایی به‌شمار می‌رود.»
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 بهمن 1395 - 11:06

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود گروه «خنیا» تصنیف‌های ماندگار را اجرا می‌کند | موسیقی ما