برنامه یاد بعضی نفرات
 
اولین اجرای آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» در جشنواره موسیقی فجر
شوک «بمرانی» به بخش اجراهای تلفیقی
موسیقی ما گروه موسیقی «بمرانی»، نخستین اجرای آلبوم پرطرفدار «گذشتن و رفتن پیوسته» را در جشنواره موسیقی فجر روی صحنه برد.

نزدیک به دو هفته از انتشار دومین آلبوم بمرانی‌ها می‌گذرد؛ آلبومی که خیلی زود توانست جای خود را میان مخاطبان باز کند و به فروش خوبی هم دست پیدا کند. گروه بمرانی در این آلبوم فضای متفاوتی را تجربه کرده که به دور از هیاهو و شلوغی‌های آثار پیشین‌اش (که مخاطب آنها را با این فضا می‌شناسد) است اما اجرای دیشب این گروه در جشنواره که یکی از پرشورترین اجراهای بخش تلفیقی تا به امروز بوده است، نشان داد هواداران پر و پا قرصی دارد که گروه محبوبشان را در هر شرایطی همراهی می‌کنند.

بمرانی برای شروع کنسرت قطعه هیت آلبوم «مخرج مشترک» یعنی «خورشید دزد» را در نظر گرفته بود که سردار سرمست هم با ترومپت گروه را همراهی کرد. قطعه «به من بخند» که در مراسم رونمایی آلبوم جدید بمرانی نیز در حضور طرفداران پرتعداد این خواننده و اهالی رسانه اجرا شده بود، دیگر قطعه اجرایی در این کنسرت بود. قطعات «پپرونی»، «گیسو»، «تا کی؟»، «سرمست»، «تنهای تنها» و «خیابونا» دیگر آثاری بودند که از آلبوم جدید در این کنسرت اجرا شدند و در واقع فقط قطعه «مامان» از آلبوم تازه گروه در این رپرتوار وجود نداشت.

یکی از ویژگی‌های گروه «بمرانی» این است که در کنسرت‌هایش با توجه به موسیقی و نوع پرفورمنس‌اش مخاطب را به وجد می‌آورد و با خود همراه می‌کند. در این اجرا هم انقدر همراهی مردم (به خصوص حین اجرای قطعات آلبوم گذشتن و رفتن پیوسته) زیاد بود که خیلی از قسمت‌ها بهزاد عمرانی، وظیفه خواندن را به مخاطبانش می‌سپرد. البته همانطور که پیش‌بینی می‌شد، بیش‌ترین همراهی مردم در قطعات «گذشتن و رفتن و پیوسته» که به «تو خیلی دوری» شهرت یافته (با حضور مهیار طهماسبی به عنوان نوازنده مهمان) و همچنین قطعه «پپرونی» اتفاق افتاد که باعث شد پپرونی تبدیل به یکی از قطعات بیز کنسرت شود. «گیسو» قطعه دیگری بود که در انتهای کنسرت یک‌بار دیگر اجرا شد.

اجرای سرحال «بمرانی»، نشان از تمرینات پی در پی گروه داشت که این موضوع در اجرای آنها کاملاً نمود پیدا کرده بود. علاوه بر آن به نظر می‌رسید بمرانی‌ها بعد از انتشار آلبوم «گذشتن و رفتن پیوسته» وارد فاز جدیدی از فعالیت هنری خود شده‌اند و مسیر روبه رشدی را در پیش گرفته‌اند و در عین حالیکه هنوز همان سرخوشی و حال خوبشان را حفظ کرده‌اند، بالغ‌تر و باتجربه‌تر شده‌اند.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 دی 1395 - 16:21

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شوک «بمرانی» به بخش اجراهای تلفیقی | موسیقی ما