برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهار اجرای آنلاین دیگر برای سومین شب جشنواره
کنسرت‌های ارکستر سمفونیک و رستاک به صورت آنلاین پخش شدند
موسیقی ما - سامانه پخش آنلاین کنسرت‌های موسیقی از میان اجراهای سومین روز جشنواره موسیقی فجر، چهار اجرا را به صورت آنلاین پخش می‌کند.
 
به گزارش «موسیقی ما»، برنامه پخش آنلاین کنسرت‌های سی‌ودومین جشنواره موسیقی فجر در دومین روز این جشنواره با پخش اجرای ارکستر سمفونیک تهران و گروه رستاک با موفقیت دنبال شد. شب گذشته (شنبه 25 دی 1395) کنسرت ارکستر سمفونیک تهران به رهبری شهرداد روحانی و همچنین اجرای گروه رستاک به صورت آنلاین پخش شد. هر دوی این اجراها در تالار وحدت برگزار می‌شد. همچنین اجرای کُر ارکستر سمفونیک تهران به رهبری رازمیک اوحانیان و ارکستر خانه هنرمندان (به رهبری محمد سریر) هم به صورت آفلاین در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.
 
امشب هم پخش آنلاین اجراها به صورت هم‌زمان از تالار وحدت و تالار رودکی دنبال می‌شود. از ساعت 18:30 اجرای ارکستر مهر (به رهبری ناصر ایزدی) و از ساعت 21:30 اجرای ارکستر کُر نامیرا و فیلارمونیک (به رهبری فرهاد هراتی و علیرضا شفقی‌نژاد)، از تالار وحدت به صورت آنلاین برای علاقه‌مندان پخش می‌شوند. همچنین از ساعت 18:30 کنسرت ارکستر «بادی کارا» (به رهبری بردیا کیارس) و اجرای «ترانه‌های ماندگار» (به رهبری آرمین قیطاسی) از تالار رودکی به صورت آنلاین پخش می‌شود. در میان اجراهای امروز، کنسرتی به صورت آفلاین بر روی سایت «حام» قرار نمی‌گیرد. برنامه‌های آفلاین کمتر از 24 ساعت پس از اتمام اجرا روی این سامانه بارگذاری می‌شوند.
 
شرکت «حام» نخستین برگزارکننده کنسرت‌های آنلاین در ایران است که پیش از این نیز اجراهایی را به صورت آنلاین برای مخاطبان پخش کرده است. با تمهیداتی که مسئولان این مجموعه اندیشیده‌‌اند، کاربران ایرانی هر کجای کشور که باشند، با حداقلِ سرعت اینترنت می‌توانند کنسرت‌های آنلاین را ببینند.علاقه‌مندان به حضور در کنسرت‌‌های آنلاین، می‌توانند با مراجعه به سایت www.e-haam.ir ثبت نام کنند.
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 دی 1395 - 16:05

دیدگاه‌ها

یکشنبه 26 دی 1395 - 17:41

قبل از جشنواره گفته شد که این سامانه قرار است تمامی کنسرت های جشنواره را پوشش دهد اما حالا می بینیم که فقط بعضی از کنسرت ها پخش می شوند.ای کاش کنرست های پاپ هم پخش می شدند،زیرا خوانندگانی در این جشنواره حضور دارند که طرفداران زیادی را در سرتاسر ایران دارند اما کنسرت هایی در شهرستان ها برگزار نمی کنند،مثل:کاوه آفاق،میلاد درخشانی،اشکان خطیبی،کاکو بند و ...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت‌های ارکستر سمفونیک و رستاک به صورت آنلاین پخش شدند | موسیقی ما