برنامه یاد بعضی نفرات
 
در روزهای 16 و 17 دی‌ماه
«محمد علیزاده» با گویش آذری مهمان مردم «اردبیل» شد
موسیقی ما - «محمد علیزاده» در واپسین روزهای برگزاری تور کنسرت‌های آلبوم «دلت با منه» به شهر اردبیل سفر کرد. او طی شانزدهم و هفدهم دی‌ماه، به مدت سه سانس در سالن فدک این شهر روی صحنه رفت و قطعات خاطره‌انگیز و تک‌آهنگ‌های جدیدش را به همراه مخاطبانش خواند. پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین خواننده پاپ این روزهای موسیقی که رکورددار اجرای کنسرت در پایتخت است در تور اجراهایش هم توانسته موفق ظاهر شود. این مسأله در کنسرت اردبیل محمد علیزاده هم وجود داشت و دوستداران او در این شهر از کم بودن تعداد سانس‌های خواننده محبوبشان گلایه داشتند. البته آنها منتظر خواهد ماند تا تور کنسرت‌های «گفتم نرو» توسط تیم اجرایی محمد علیزاده برگزار شود. آلبومی که به دلیل درگذشت آیت‌الله «اکبر هاشمی رفسنجانی» انتشارش به تعویق افتاده و روز 26 دی در بازار توزیع می‌شود.

کنسرت محمد علیزاده در اردبیل با قطعه «برگرد» که سرآلبومی «دلت با منه» بود آغاز کرد و با زبان آذری به حضار خوش‌آمد گفت. او پس از قطعات «هواتو کردم » و «احساس»، یکی از قطعات جدیدش یعنی «برادر» را خواند. اثری که تیتراژ سریالی به همین نام بود و در ماه رمضان پخش شد و شنونده‌های زیادی داشت. قطعه «عشقم این روزا» هم جدیدترین آهنگ محمد علیزاده است که چند وقت پیش منتشر شد و قرار است در آلبوم جدیدش هم شنیده شود و در ادامه برنامه اجرا شد و استقبال حاضرین را به دنبال داشت.

محمد علیزاده و گروهش که در هتلی در شهر «سرعین» اقامت داشتند در بین برنامه‌اش از این قطب گردشگری اردبیل و سایر جاذبه‌های این استان تعریف کرد. این خواننده در ادامه قطعات «بی‌حوصله»، «فکرشم نکن»، «بی تو آینده» و «نیمه گمشده» را خواند و نوبت به تکنوازی اعضای گروه رسید. پس از این بخش هم در قسمت آخر کنسرت، این خواننده قطعات «همینه که هست» و «حس آرامش» و «جز تو» را خواند.

علی شهبازی (نوازنده گیتار الکتریک و گیتار اسپانیش)، محمد شعبانی (نوازنده پرکاشن)، اشکان موسوی (نوازنده ویولن)، ایمان ذاکری (نوازنده درامز)، بهمن میرزازاده (نوازنده بوزوکی و گیتار)، اشکان صدیق‌آذر (لانچ پد)، داود اریکه (نوازنده فلوت و ساکسفون) و علی پورنگهبان (گیتاربیس) اعضای ارکستر محمد علیزاده به رهبری امیرحسین اویسی (نوازنده کیبورد و پیانو) بودند. هومن و هورنگ حیات داوودی تیم نورپرداز این برنامه بودند و داریوش اسدالله‌پور هم وظیفه صدابرداری را بر عهده داشت.

در ادامه می‌توانید سفرنامه تصویری «سعید عبداللهی» از کنسرت محمد علیزاده در اردبیل را ببینید:
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 - 02:08

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «محمد علیزاده» با گویش آذری مهمان مردم «اردبیل» شد | موسیقی ما