برنامه یاد بعضی نفرات
 
در جریان تور کنسرتهای «خوشبختیت آرزومه»
«سیامک عباسی» برای اولین بار در رشت از «شهر بارونی» خواند
موسیقی ما - «سیامک عباسی» برای اولین‌بار در شهر باران روی صحنه رفت. او شامگاه پانزدهم دی‌ماه مهمان مردم شهر رشت بود و دو سانس در تالار گلستان برنامه داشت. خواننده آلبوم «خوشبختیت آرزومه» پس از کنسرت‌های موفقی که شهریور و آذر در تهران برگزار کرد تور کنسرت‌هایش را آغاز کرده و به زودی قرار است به اقصی نقاط ایران سفر کند. کنسرت سیامک عباسی در شهر رشت با قطعه «فرشته پاک» آغاز شد. همان قطعه‌ای که توانست با آن مخاطبان زیادی را به سمت آثارش جذب کند . او در ابتدای برنامه خود از مردم شهر رشت با لفظ موزیک‌باز و خونگرم و پرانرژی یاد کرد و گفت شنیده که این شهر برای خودش هالیوودی است!

این خواننده پس از قطعات «جوون‌تر که بودم»، «سقوط» و «تن سپرده به باد» برای پاسخ به ابراز احساسات مخاطبانش گفت:«شما به من بگویید چرا غذاهایتان اینقدر خوشمزه است؟! من عاشق باقالی قاتوق هستم!» او در ادامه قطعات آرام و احساسی خود نظیر «باور»، «تو که نیستی»، «دلفریب»، «وقتی دلت شکست»، «دچار» و «انتخاب شدم» را خواند. سیامک عباسی در پایان این قطعه فرارسیدن سال نو میلادی را به «آرین کشیشی» نوازنده توانمند گیتاربیس گروهش و همه مسیحیان تبریک گفت.

 کنسرت سیامک عباسی در شهر رشت همانطور که انتظار می‌رفت حال و هوای بارانی داشت و او قطعات «شهر بارونی» و «بارون» را برای مخاطبان گیلانی‌اش به ارمغان برده بود. او پس از این قطعات گفت:«خوش به حالتان که چنین شهری دارید و از ترافیک خبری نیست. شاید من هم روزی برای زندگی به این شهر بیایم.»

 «خوشبختیت آرزومه» پرطرفدارترین قطعه این کنسرت بود که مورد استقبال حضار قرار گرفت و در ادامه «دچار» و «دریاچه نمک» را خواند. مهمترین نکته کنسرت سیامک عباسی در رشت هم اولین اجرای زنده قطعه «تورو دوست دارم» بود. آهنگی که تیتراژ ویژه برنامه شب یلدا با اجرای «علی ضیا» بود و مورد توجه مخاطبان قرار گرفت. او پیش از این کار از مخاطبانش درخواست کرد تا هنگام اجرای این قطعه از خودشان سلفی بگیرند و برایش بفرستند تا او با تدوین این فیلم‌های سلفی در کنار هم موزیک ویدئویی را آماده کند. کنسرت این خواننده نهایتاً با قطعه «عشق دور» به پایان رسید.

احمد ذقاقی (کیبورد)، هادی سالاری (گیتار آکوستیک، الکتریک)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا) ، مهران اسلامی (گیتار الکتریک)، آرین کشیشی (گیتار بیس)، مسعود کیانی (درامز) و امیرعظیمی (پیانو، ویولن و رهبر گروه) اعضای ارکستر سیامک عباسی در این برنامه بودند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 دی 1395 - 01:08

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «سیامک عباسی» برای اولین بار در رشت از «شهر بارونی» خواند | موسیقی ما