برنامه یاد بعضی نفرات
 
برگزاری دو سانس کنسرت زمستانی مشکی‌پوشان
رضا صادقی: «یعنی درد» تا پایان سال منتشر می‌شود
موسیقی ما - اولین کنسرت زمستانی «رضا صادقی»، شامگاه 8 دی 1395 برگزار شد. در این کنسرت رضا صادقی با همراهی گروه مشکی‌پوشان، به همت موسسه «آوای هنر» به مدیریت «محمد جلیل‌پور»، دو سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران روی صحنه رفت و گلچینی از قطعاتش را با همراهی مخاطبان اجرا کرد.
 
این اجرا در حالی برگزار شد که صادقی درصدد انتشار آلبوم جدیدی است و این آخرین اجرای او پیش از انتشار آلبومش بود. او درباره این آلبوم گفت: «تلاش می‌کنم تا پایان سال بتوانم آلبوم «یعنی درد» را منتشر کنم. امیدوارم با این آلبوم ارتباط برقرار کنید و فضای آن با آنچه از من در ذهن دارید نزدیک باشد.»
 
ارکستر رضا صادقی، ترکیبی از چهره‌های باسابقه و جوان است. بهنام ابطحی -موزیسین باسابقه- رهبری ارکستر و نوازندگی درامز را بر عهده دارد و فاضل پیش (گیتار الکتریک و کلاسیک) ، سعید صارمی (پرکاشن)، رامین براتی (ترومبون)، کامیار ماندگاریان (ترومپت)، رضا آذرنجات (ترومپت)، مجید ترکاشوند (ساکسفون)، اشکان محمدیان (کیبورد)، ارسطو میرزایی (تنبک و پرکاشن)، مسعود نوروزی (ویولن)، میلاد مصدق (گیتار الکتریک)، پوریا پیرزاد (پیانو) و بهروز دهقانی (گیتار بیس) دیگر اعضای این ارکستر هستند.
 
«بابک صحرایی» که از میهمانان کنسرت رضا صادقی بود در پایان اجرا درباره آن گفت: «به نظر من کنسرت‌های رضا صادقی، ضیافت باشکوهی از احساس، توانایی هنری، آگاهی و اصالتِ هنرمندی است که توانسته در طول سالیان فعالیتش به رشد و بالندگی موسیقی کمک‌های شایانی کند. من رضا صادقی را هنرمند ارزشمندی می‌دانم؛ چراکه هنرش با خرد، تعهد و شرافت مغتنمی همراه است و کنسرت‌هایش عینیت زیبایی از مجموعه‌ی این شناسه‌ها است.  از اجرای اخیر او مثل همیشه خیلی لذت بردم. رضا روی صحنه حکم‌رانی می‌کند. احساس زیبایی در اجراهایش جاری است و به خوبی به مردم منتقل می‌شود. تبادل انرژی بین رضا صادقی در روی استیج و مردم روی صندلی، زیبایی خاصی برای من داشته و خوشحالم که موسیقی کشور ما هنرمند با ارزشی چون رضا صادقی دارد.»
 
علی عبدالمالکی که دیگر میهمان این کنسرت بود نیز درباره آن به «موسیقی ما» گفت: «کنسرت بسیار خوبی بود. بیش از هر چیز، از این خوشحالم که رضا صادقی می‌تواند آهنگ‌های خاطره‌سازش را در کنسرتش اجرا کند. رضا پرقدرت و در عین حال بااحساس اجرا کرد. من طرفدار رضا هستم و کنسرتش به من حسابی چسبید.»
 
علی انصاریان، علی لهراسبی، وحید تاج، مهرداد نصرتی، نیکان، شهره سلطانی، حسین سلیمانی، یاحا کاشانی از جمله دیگر میهمانان کنسرت 8 دی رضا صادقی بودند.
 
در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را مشاهده کنید.
تاریخ انتشار : شنبه 11 دی 1395 - 12:18

دیدگاه‌ها

یکشنبه 12 دی 1395 - 07:14

دقیقا فرق بسیار اساسی رضا صادقی با هنرمندان دیگر این است که خوانندگان فوق العاده ای مثل علی عبدلمالکی هم خود را طرفدار رضا صادقی میدانند و این به دلیل شخصیت فوق العاده کاریزماتیک رضا صادقی است.
به قول بابک صحرایی رضا صادقی آبروی هنر این سرزمین است.

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رضا صادقی: «یعنی درد» تا پایان سال منتشر می‌شود | موسیقی ما