برنامه یاد بعضی نفرات
 
4 سانس اجرای پاییزی این خواننده در تهران برگزار شد؛
شمع‌های روشن در کنسرت اشوان
موسیقی ما - آخرین کنسرت‌های پاییزی اشوان در تهران برگزار شد. به گزارش «موسیقی ما» در حالی که این خواننده جوان تا کنون آلبومی منتشر نکرده، پس از برگزاری کنسرت 24 و 27 شهریور و 4 مهر 1395، دو شب دیگر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌‌المللی تهران روی استیج رفت. با این اجراها که 27 و 28 آذر برگزار شد، این خواننده در مدت دو ماهِ کاری (با در نظر گرفتن تعطیلی دو ماهه محرم و صفر)، 9 سانس کنسرت در پایتخت را تجربه کرده و میزبان حدود 18000 نفر بوده است.
 
اشوان که کنسرت را با قطعه «هنوزم می‌شه» شروع کرده بود، در ابتدای اجرایش با ابراز خرسندی از دیدار مجدد با مخاطبینش گفت: «با اینکه من در انتشار آلبوم بدقولی کرده‌ام، ولی با این حال شما به کنسرتم آمدید و همچنان من را حمایت می‌کنید و من از این بابت از شما ممنونم.»
 
این خواننده در کنسرتش قطعه جدیدش با عنوان «شمعا رو روشن کن» را با همراهی جالب توجه مردم خواند و به درخواست حضار این قطعه برای بار دوم نیز به اجرا درآمد. «تنها شدم» و «بهت مریضم» از دیگر قطعاتی بودند که حاضرین تقاضای اجرای مجدد آن‌ها را داشتند. حواست نیست، بعد من، چه خوبه حالم، تبریک، چرا گریه کردم و تولدت مبارک دیگر قطعاتی بودند که اشوان برای مخاطبینش خواند. او همچنین بخشی از قطعه «وای قلبم» را با نوازندگی پیانوی سعید شمس اجرا کرد.
 
نیما رمضان (رهبر ارکستر و نوازنده گیتار الکتریک)، آرش سعیدی (گیتار باس)، سعید شمس (کیبورد)، کیان ایرجی (گیتار)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، مصطفی شعبانی (ساکسفون) و ساسان هاشمی (کیبورد) اعضای ارکستر اشوان در این کنسرت پاییزی بودند.
 
اشوان در این کنسرت میزبان چهره‌هایی چون طناز طباطبایی، صابر ابر، سینا حجازی، اشکان آبرون، حامد برادران، مهدی طارمی، امیرحسین فشنگچی، قاسم جعفری، ارمیا قاسمی، فریدون محرابی، امیر جدیدی، عرفان علیرضایی و... بود.
 
کنسرت‌های «اشوان» به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت «سمیه کاویانی» و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار می‌شود و این موسسه تا پایان سال جاری، اولین آلبوم اشوان را روانه بازار موسیقی کشور خواهد کرد.
 
اشوان 22 و 23 آذر در تالار گلستان رشت روی استیج رفته بود و قرار است 3 دی در بندرعباس به اجرای برنامه بپردازد. همچنین گفته می‌شود او 27 دی‌ماه، دو سانس کنسرت در قالب بخش جنبی جشنواره موسیقی فجر برگزار خواهد کرد.
 
در ادامه عکس‌های «سید علیرضا حق‌شناس» از کنسرت 27 آذر 1395 این خواننده و گروهش را مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 1 دی 1395 - 16:55

دیدگاه‌ها

جمعه 3 دی 1395 - 18:27

من 180 درجه نظرم نسبت به خانم طناز طباطبایی عوض شد....

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود شمع‌های روشن در کنسرت اشوان | موسیقی ما