برنامه یاد بعضی نفرات
 
در حضور چهره های هنری و فرهنگی
موزیک ویدئوی «آزادی» با صدای حامد زمانی رونمایی شد
موسیقی‌ما – جدیدترین اثر «حامد زمانی» با حضور چهره های هنری و موسیقی در برج آزادی تهران رونمایی شد.

به گزارش «موسیقی ما»، موزیک ویدئوی «آزادی» با صدای «حامد زمانی» در سالن برج آزادی تهران رونمایی شد تا این هنرمند در حضور دوستدارانش و اهالی رسانه جدیدترین اثر خود را منتشر کرده و پاسخگوی سوالات اهالی رسانه باشد.

در ابتدای مراسم محمدرضا گلریز خواننده پیشکسوت کشورمان گفت: حضرت امام به پشتوانه مردم انقلابی را به پیروزی رساند که تمام دنیا برای ناکام ماندنش تلاش می کردند. و در این راه هم بزرگانی در حوزه هنر به خصوص موسیقی در این مسیر قدم بر می داشتند. بزرگانی نظیر استاد خشنود، شاهنگیان و رضا رویگری که همگی با اشعار و آوای خود در ابتدای نهضت برای مردم موسیقی و سرود تولید می کردند. گلریز با اشاره به مرحوم استاد حمید سبزواری، جایگاه ایشان را در ادبیات انقلاب دست نیافتنی توصیف کرده و ادامه داد: ایشان بسیاری از آثار انقلابی را نظیر «خمینی ای امام» و «برخیزید» و... خلق کردند که اتفاقا خود من در گروه سرودی که سرود خمینی ای امام را احرا کرد حضور داشتم. جایگاه ایشان در ادبیات انقلاب دست نیافتنی است و تا سالها بعد هم نمونه آثار ایشان نخواهد آمد.

احمد نجفی بازیگر سینما و تلویزیون نیز در آیین رونمایی از نماهنگ «آزادی» گفت: من تنها نماهنگ‌هایی را که تا انتها و با اشتیاق کامل تماشا می کنم نماهنگ های حامد زمانی است. دلیل آن هم غیرت، غرور و شرف ملی و دینی است که در آثار او موج می زند. کارهای او هویت دارد و درباره هویت سخن می گوید و امیدوارم که به کار خود با قدرت ادامه دهد و ما هم با تمام وجود او را پشتیبانی می کنیم.

وی افزود: می توان گفت جوانانی مانند حامد زمانی در مسیری قدم برمی دارند که مجاهدان فتح خرمشهر قرار داشتند و ادامه دهنده راه بزرگانی چون جهان آرا و موسوی جوانانی چون حامد زمانی هستند؛ چرا که ایشان با کارهایشان مفاهیمی را در جهان فریاد می‌زنند که بسیاری جرات بازگو کردن آنها را ندارند. برای همین به این خواننده ارزشمند می‌گویم که با شدت و پشتکار به کارش ادامه دهد تا چشم بدخواهان بسته بماند و ما نیز پشتیبان کارهای او خواهیم بود. بعد از صحبت‌های نجفی از نماهنگ « آزادی» با حضور حامد زمانی خواننده و آهنگساز این اثر رونمایی شد.

حامد زمانی پس از پخش این موزیک ویدئو نیز درباره اثر جدید خود گفت: در این نماهنگ به دنبال تشریح تفاوت های میان مفهوم آزادی مدنظر ليبراليسم با آزادی واقعی بوده ایم و خواستیم گوشه ای از این تفاوت ها و سوءنیت های آنها را به تصویر بکشیم و نشان دهیم که آزادی مدنظر آنها ریشه در خون دارد. به هر صورت من از ابتدا که کارم را در موسیقی آغاز کردم هدفم مشخص بود برای همین سعی کردم از همان ابتدا در جهتی حرکت کنم که همسو با هدفم باشد. تلاش من ادامه دارد چون می‌خواهم تا انتها در همین مسیر که در آن ارزش‌های اسلام ریشه دارد ادامه راه دهم.

حاج قاسم صرافان و حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا زائری از دیگر چهره هایی بودند که دراین مراسم حضور داشتند.

نماهنگ «آزادی» جدیدترین محصول مرکز آوای انقلاب اسلامی (مأوا) است که با آهنگسازی و صدای حامد زمانی، تنظیم امیر جمالفرد و کارگردانی سید مهران علوی تولید شده است.
منبع: 
سایت «موسیقی ما»
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 آذر 1395 - 17:01

برچسب ها:

دیدگاه‌ها

سه شنبه 30 آذر 1395 - 09:20

جالبه ... واسه یه نماهنگ مراسم رونمایی می گیرن. هه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود موزیک ویدئوی «آزادی» با صدای حامد زمانی رونمایی شد | موسیقی ما