برنامه یاد بعضی نفرات
 
چهارشنبه، 17 آذر ماه
نادر مشایخی در فرهنگسرای ارسباران پرفورمنس اجرا می‌کند
موسیقی ما - «پرفورمنس» به سرپرستی نادر مشایخی با حضور هنرمندان و اهالی موسیقی، روز چهارشنبه 17 آذر ساعت 19 در فرهنگسرای ارسباران اجرا می‌شود. در بخش اول این برنامه، نادر مشایخی به بررسی موضوع پرفورمنس، بریکولاژ یا سرهم بندی می‌پردازد .
 
اجرای «بریکولاژ شماره 20» و «یک رویداد چند رسانه‌ای» بخش بعدی این برنامه است که با حضور گروه کودک «سل آوا» به سرپرستی «شیوا الله‌وردی» و نوازندگان باشگاه موسیقی ارسباران روی صحنه می‌رود.

این هنرمند درباره این رخداد می‌گوید: ‌«به طور کلی می‌توان دو مدل برای سیستم فکر و عمل انسان شناسایی کرد که انسان این دو مدل را برای ساخت و انتقال آنچه ساخته به کار می‌برد. مدلِ اول، سیستمی بر اساس علت و معلول است که در این سیستم پیش‌بینی ضروری است و اجرا بعد از تهیه نقشه صورت می‌گیرد . این سیستم بر اساس آینده‌نگری شکل می‌گیرد. مدل دوم سرهم ـ بندی یا بریکولاژ است و در این سیستم، نقشه و اجرا هم‌زمان رخ می‌دهد و نیازی به پیش‌بینی ندارد . هدف اصلی این پروژه، جستجوی جنبه‌های گوناگون سرهم‌بندی در دنیای پیرامون ما ایرانی هاست و ضروری است عادت‌های ذهنی همیشگی برای عمل بر اساس سیستم علت و معلولی کنارگذاشته شود که تنها قاعده آن نیز«کار» است.»
 
 نادر مشایخی فارغ‌التحصیل رشته آهنگسازی و رهبری ارکستر از وین است. مشایخی در سال ۲۰۰۱ ارکستر وین را تشکیل داد و از همان سال‌ها رهبری ارکسترهایی چون وین ۲۰۰۱ و کاپلا کوندورتا و نیز همکاری با هنرمندانی چون هانا شیگولا ،شرکت در فستیوال‌های معتبر اروپا، آمریکا و آسیا، رهبری ارکستر سمفونیک تهران و اجرای کنسرت با این ارکستر در اتریش (دو بار) و آلمان، تدریس در دانشگاه تهران، دانشکده صدا و سیما و کنسرواتوار تهران از فعالیت‌های این آهنگساز و موزیسین است.
 
علاقه‌مندان جهت حضور در این برنامه می‌توانند به فرهنگسرای ارسباران به نشانی خیابان شریعتی، بالاتراز سیدخندان خیابان جلفا مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌های 20-22872818 تماس بگیرند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 آذر 1395 - 15:03

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود نادر مشایخی در فرهنگسرای ارسباران پرفورمنس اجرا می‌کند | موسیقی ما