برنامه یاد بعضی نفرات
 
به صورت اختصاصی و برای اولین بار از «موسیقی ما» ببینید
بداهه‌نوازی میلاد درخشانی در یادبود استاد فرهنگ شریف
موسیقی ما - میلاد درخشانی -آهنگساز و نوازنده تار- ویدئوی بداهه‌نوازی‌اش در تالار وحدت را که به عنوان یادبودی برای استاد فرهنگ شریف نواخته شده، منتشر کرد.
 
روز چهارشنبه، هفدهم شهریورماه بود که فرهنگ شریف، نوازنده تار و پیشکسوت موسیقی ایران، پس از مدت‌ها مبارزه با بیماری در سن 85 سالگی درگذشت و بیستم شهریور پیکر او از تالار وحدت به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا (س) تشییع شد.
 
به گزارش «موسیقی ما»، میلاد درخشانی که همان شب با پدرام درخشانی در اولین کنسرت گروه «نوباز» روی صحنه تالار وحدت رفته بود، به عنوان یادبودی برای این استاد موسیقی، برداشتی از یکی از قطعات فرهنگ شریف را اجرا کرد.
 
درخشانی درباره این اجرا به «موسیقی ما» گفت: «این بداهه‌نوازی، همان شبِ مراسمِ تشییعِ پیکر استاد فرهنگ شریف اجرا شد. من شاید این شانس را داشتم که آن شب به همراه برادرم در تالار وحدت کنسرتی داشته باشم و پدرام هم لحظه‌ای قبل از اجرا پیشنهاد این یادبود را داد. این کار برای من خیلی سخت بود؛ چون اصلاً دستم به ساز نمی‌رفت تا مطلبی روی ساز اجرا کنم که بتواند در شأن فرهنگ شریف بزرگ باشد. امیدوارم موزیسین‌های موسیقی ایرانی بیش از این‌ها به یاد برزگان موسیقی ما باشند و با اجرای آثارشان، نه فقط در مراسم درگذشت یا تولد آنها، یادی از آنها بکنند.»
 
در ادامه می‌توانید ویدئوی بداهه‌نوازی میلاد درخشانی به عنوان «یادباد» برای استاد فرهنگ شریف را -که در تاریخ 20 شهریور در تالار وحدت اجرا شده- ببینید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 13 آذر 1395 - 19:00

دیدگاه‌ها

یکشنبه 14 آذر 1395 - 01:58

با سلام و ممنون از این نوع همراهی های خوب و انسانی . واقعا اما دیگه کیفیت بد صدای ضبط شده توسط تالار وحدت شده نقل همه فیلم هایی که از این سالن به بیرون درز می کنه ! ایکاش مسئولین صدابرداری این سالن کارشون رو بهتر و با مسئولیت و وجدان بیشتری انجام بدن . ممنون

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بداهه‌نوازی میلاد درخشانی در یادبود استاد فرهنگ شریف | موسیقی ما