برنامه یاد بعضی نفرات
 
برای اجراهایی متفاوت در 28 شهر آمریکا
تور کنسرت‌های سریال «بازی تاج و تخت» به آهنگسازی «رامین جوادی» برگزار می‌شود
موسیقی ما – فروش بلیت‌های تور کنسرت‌های «بازی تاج و تخت» به آهنگسازی و رهبری «رامین جوادی» آغاز شد. این آهنگساز ایرانی موسیقی سریال پرطرفدار «بازی تاج و تخت» (Game of thrones) را در 28 شهر ایالات متحده آمریکا روی صحنه خواهد برد. این تور از روز چهارشنبه 15 فوریه سال 2017 و به میزبانی «اسپرینت سنتر» شهر «کانزالس» آغاز می‌شود و در روز یکشنبه دوم آپریل در سالن «مُدا سنتر» شهر «پورتلند» به پایان می‌رسد. این تور تجربه کنسرت زنده بازی تاج و تخت نام دارد و رامین جوادی درباره آن اعتقاد دارد:«می‌خواهم چیزی فراتر از تجربه یک کنسرت معمولی را به مخاطب ارائه کنم.» همین مسأله باعث شده تا در صفحات شخصی این موزیسین سرشناس گمانه‌زنی‌های متعددی شکل بگیرد و حتی شایعاتی مبنی بر حضور برخی بازیگران این سریال در بخش پرفورمنس کنسرت‌ها حکایت دارد.

دلیل بیان چنین صحبتی از سوی او این است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده قرار است در این کنسرت علاوه بر پخش صحنه‌های به یادماندنی این فیلم در نمایشگرهای بزرگ در هر سالن، جلوه‌های ویژه سه بعدی از کف استیج و نورپردازی متفاوت به مخاطبان ارائه شود. از سوی دیگر یکی از دلایل شهرت رامین جوادی در آهنگسازی و اجراهای زنده‌اش، استفاده‌اش از سازهای کمترشناخته‌شده است. او در این تور قصد دارد همین روند را هم پیگیری کند و درباره آن می‌گوید:«حدس می‌زنم برای تماشاگران تجربه‌ای جذاب و هیجان‌انگیز باشد که علاوه بر دوباره شنیدن موسیقی بازی تاج و تخت، نوازندگان را در حال اجرای سازهایی که تا پیش از این ندیده‌اند را تماشا کنند.» البته تا کنون فقط حضور یک ارکستر کامل و یک گروه کُر در طول اجراهای این تور قطعی شده است.

اما جنجالی‌ترین بخش تور کنسرت‌های بازی تاج و تخت رأی‌گیری جالب آن است. به تازگی بخش جدیدی به سایت رسمی اطلاع‌رسانی این تور اضافه شده که در آن از مخاطبان درخواست شده که صحنه مورد علاقه خود از این سریال را از بین گزینه‌های موجود انتخاب و سپس فرم مخصوص را پر کنند. گفته شده که به برنده خوش‌شانس این نظرسنجی دو بلیت کنسرت لس‌آنجلس این تور، بلیت سفر هوایی برای دو نفر، دو شب اقامت در هتل، مجموعه موسیقی این سریال با امضای رامین جوادی و یک کارت هدیه دویست دلاری اهدا می‌شود. این نظرسنجی تا روز سی نوامبر ادامه دارد.

رامین جوادی 41 سال سن دارد و متولد شهر «دویسبورگ» آلمان است. او پس از اتمام تحصیلاتش با «هانس زیمر» وارد همکاری شد. او تا کنون موسیقی فیلم‌ و سریال‌های پرطرفداری نظیر «مرد آهنین»، «خانه جادو»، «مدال افتخار»، «برخورد تایتان‌ها» و «فرار از زندان» و... را ساخته است. او در زمینه ساخت موسیقی بازی‌های رایانه‌ای هم در دنیا شناخته شده است و موسیقی بازی‌های «چرخ دنده‌های جنگ 4»، «نشان افتخار»، «دنده 2» و «شوک سیستم 2» را ساخته است.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 03:14

دیدگاه‌ها

سه شنبه 2 آذر 1395 - 09:30

آفرین بر موسیقی ما واقعا جای چنین پستی تو سایت خالی بود اوج و قله ی موسیقی و فاخر ترین نوع موسیقی موسیقی بیکلامه:)

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود تور کنسرت‌های سریال «بازی تاج و تخت» به آهنگسازی «رامین جوادی» برگزار می‌شود | موسیقی ما