برنامه یاد بعضی نفرات
 
بعد از دونوازی با اردال ارزنجان
کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را به شیراز و بوشهر می‌برد
موسیقی ما - «کیهان کلهر» نوازنده سرشناس کمانچه که قرار است از 13 تا 16 آذر ماه با همراهی «اردال ارزنجان» به اجرای برنامه بپردازد، در دهه سوم آذرماه تور کنسرت‏های «پردگیان باغ سکوت» را در شیراز و بوشهر به اجرا درخواهد آورد. او در تاریخ 20 و 21 آذر به مدت دو شب در شیراز به اجرای برنامه خواهد پرداخت و 23 آذرماه نیز در بوشهر روی صحنه خواهد رفت.
 
«پردگیان باغ سکوت» برنامه اجرای موسیقی بی‌کلام کیهان کلهر، نوازنده پرآوازه ی کمانچه، به همراه علی بهرامی فرد (نوازنده سنتور)، هادی آذرپیرا (نوازنده تار) و نوید افقه (نوازنده تنبک) است که در اردی‌بهشت و خردادماه امسال نیز برگزار شده بود و دوباره به دلیل استقبال گسترده‌ای که از آن شد، قرار است در شهرهایی چون شیراز، بوشهر و چند شهر دیگر به روی صحنه برود. این تور قرار است دی ماه نیز بار دیگر در تهران اجرا شود.
پیش از این، کنسرت «پَردگیانِ باغِ سکوت» روزهای اول، دوم، سوم، چهارم، پنجم، نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم خرداد ماه با اجرای قطعاتی چون دستگاه همایون – شور»، «سرمست» به آهنگسازی علی بهرامی‌فرد، «پریشان» به آهنگسازی هادی آذرپیرا، «چهار مضراب» به آهنگسازی کیهان کلهر، «طرقه» به آهنگسازی کیهان کلهر، «ملودی کرمانجی» و کلام محلی در تالار وحدت میزبان مخاطبان بود.
 
علاقه‌مندان در شهرهای شیراز و بوشهر می‏توانند به‌زودی از طریق سایت ایران تیکت بلیت این کنسرت را تهیه کنند.
تاریخ انتشار : شنبه 29 آبان 1395 - 18:23

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کیهان کلهر «پردگیان باغ سکوت» را به شیراز و بوشهر می‌برد | موسیقی ما