برنامه یاد بعضی نفرات
 
روایت تهیه کننده موسیقی کشور از پروژه های جدید چهره های پاپ
رسول ترابی: اولین آلبوم رسمی «اشوان» پیش از کنسرت آذرماه منتشر می شود
موسیقی ما – اولین آلبوم رسمی «اشوان» طی روزهای آینده منتشر خواهد شد. «رسول ترابی»، تهیه‌کننده این مجموعه، ضمن اعلام خبر انتشار آلبوم اشوان جزئیات مربوط به این اثر را هم برای انتشار در اختیار سایت «موسیقی ما» قرار داد. این تهیه‌کننده درباره آخرین وضعیت آلبوم «فرزاد فرزین» هم اعلام کرد که احتمالاً این اثر در سال 96 به بازار عرضه می‌شود. بخش دیگر گفتگوی ما با رسول ترابی هم به کنسرت‌های استاد «ناصر چشم‌آذر»، گروه «سون» و «سینا حجازی» اختصاص داشت. گفتگو با این تهیه‌کننده را در ادامه می‌خوانید:

رسول ترابی درباره جزئیات آلبوم «اشوان» به خبرنگار «موسیقی ما» گفت:«اولین و نزدیکترین پروژه‌ای که داریم انتشار آلبوم «اشوان» است. این آلبوم «بهت مریضم» نام دارد و شامل 12 یا 13 قطعه می‌شود که به وسیله شرکت «آوای دوران» و به تهیه‌کنندگی من منتشر خواهد شد. تمامی ترانه‌ها و ملودی‌ها اثری از اشوان است. «هومن نامداری» و «سعید شمس» هم از جمله تنظیم‌کنندگان این آلبوم هستند. همچنین اواخر آذرماه کنسرت اشوان با آلبوم جدیدش برگزار می‌شود. در مورد زمان انتشار آلبوم نمی‌توانم تاریخ دقیقی را اعلام کنم اما قطعاً تا پیش از برگزاری کنسرت، این مجموعه در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت. همچنین درحال برنامه‌ریزی برای تور کنسرت‌های این خواننده هستیم و می‌خواهیم این تور علاوه بر شهرهای ایران، در کشورهای دیگر هم برگزار شود.»

ترابی اشاره‌ای هم به کنسرت‌های گروه «سون» که توسط شرکت «آوای دوران» برگزار می‌شود داشت:«مقدمات برگزاری کنسرت گروه «سون» با آلبوم جدیدش را هم فراهم کرده‌ایم. هنوز جزئیات دقیق مربوط به زمان انتشار آلبوم این گروه مشخص نشده و طی هفته‌های آینده درباره آن اطلاع‌رسانی می‌کنیم.»

او درباره آخرین وضعیت آلبوم و کنسرت‌های «فرزاد فرزین» اعلام کرد:«امور مربوط به تولید آلبوم جدید «فرزاد فرزین» به نام «شانز‌لیزه» را پیگیری می‌کنیم و این اثر هم از سوی شرکت ما منتشر خواهد شد. آلبوم فرزاد به زودی آماده نمی‌شود و احتمالاً این اثر در سال 96 به گوش مخاطبان می‌رسد. اما قبل از آلبوم او حتماً در تهران و سایر شهرستان‌ها کنسرت‌هایی را برگزار می‌کنیم. با توجه به سبک و سیاق متفاوت کنسرت‌های فرزاد فرزین، برنامه‌ریزی مفصلی برای اجراهای او در تهران داریم.»

رسول ترابی نهایتاً گفت: «کنسرت استاد «ناصر چشم‌آذر» را در تالار وحدت برگزار خواهیم کرد. طی هفته های آینده کنسرت سینا حجازی را هم در تهران برگزار می کنیم. کنسرت «رحیم شهریاری» هم برای 15 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران قطعی شده است. به طور کل اغلب اجراهای شرکت «آوای دوران» طی ماه‌های دی و بهمن در تهران روی صحنه می‌رود و پس از قطعی‌شدن تاریخ سایر کنسرت‌ها از طریق سایت «موسیقی ما» اطلاع‌رسانی لازم را انجام می‌دهیم.»
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 23 آبان 1395 - 10:45

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود رسول ترابی: اولین آلبوم رسمی «اشوان» پیش از کنسرت آذرماه منتشر می شود | موسیقی ما