برنامه یاد بعضی نفرات
 
همراهی موسیقی ارکسترال و الکترونیک در یک اثر شاعرانه از محمد هادی کریمی
بهزاد عبدی موسیقی فیلم «کمدی انسانی» را می‌سازد
موسیقی ما - «بهزاد عبدی» موسیقی متن «کمدی انسانی» تازه‌ترین فیلم «محمدهادی کریمی» را با همراهی ارکستر اوکراینی ضبط می‌کند. او پیش از این، در فیلم «برف روی شیروانی داغ» به عنوان آهنگساز با کریمی همکاری کرده بود.
 
«کمدی انسانی» روایتی از یک داستان پُر افت‌و‌خیز بیوگرافیک است که می‌تواند یک کمدی تراژدی در بستر تاریخ معاصر قلمداد شود. این فیلم نیمه مردادماه در تهران کلید خورد و فیلم‌برداری آن تا اواخر مهرماه ادامه داشت.
 
عبدی درباره این اثر گفته است: «من قبل از دیدن تصاویر، با فیلم‌نامه مأنوس شدم. در «کمدى انسانى»، موسیقى فیلم با زمان اتفاق فیلم همراه نیست؛ بلکه به لایه‌هاى زیرین فیلم مى‌رود و با مفهوم همراه مى‌شود. این فیلم علاوه بر تحرک و ریتم تند و پر از اتفاق و صحنه‌های مهیج بوکس، مانند کارهای دیگر دکتر کریمی سرشار از شاعرانه‌هایى است که موسیقى هم تلاش می‌کند این شاعرانگى را به نحوى شایسته نشان دهد. در این فیلم تلاش دارم از فضاهاى کارهاى قبلى خود فاصله بگیرم و دست به تجربه‌اى جدید در ارکستراسیون بزنم و به همین دلیل موسیقى گاه به صورت ارکسترال و گاه به صورت الکترونیک خود را نشان مى‌دهد.»
 
در این اثر، علیرضا شجاع‌نوری، نیکی کریمی، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، فرخ نعمتی، هستی مهدوی‌فر، مهوش افشارپناه و بهاره کیان‌افشار حضور دارند.
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1395 - 17:27

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود بهزاد عبدی موسیقی فیلم «کمدی انسانی» را می‌سازد | موسیقی ما