برنامه یاد بعضی نفرات
 
با نگاهی به دفاع مقدس
مجید انتظامی «حماسه‌ی اقتدار» را منتشر می‌کند
موسیقی ما - «مجید انتظامی» - آهنگساز و رهبر ارکستر- آلبوم «حماسه‌ی اقتدار» را با نگاهی به دفاع مقدس تا پایان سالِ جاری منتشر می‌کند.  این اثر را می‌توان تلفیقی از موسیقی ایرانی و کلاسیک دانست که چند خواننده در آن قطعات را به اجرا درآورده‌اند. «حماسه‌ی اقتدار» چهار قطعه‌ی موسیقایی دارد و می‌توان آن را در ادامه‌ی دیگر کارهای این آهنگساز برجسته دانست. او مدت‌هاست مشغول فعالیت روی این آلبوم است و بالاخره با اتمامِ کار، قرار است به انتشار درآید.

این در حالی است که این آهنگساز، همچنین مشغول ساخت موسیقی چند اثر سینمایی است که از جمله‌ی آن می‌توان به ساخت موسیقی فیلم «بوف کور» به کارگردانی «احمدرضا معتمدی» اشاره کرد. این فیلم که در تهران و بندرعباس فیلم‌برداری می‌شود، روایت تعامل دو گروه موسیقی از دو ژانر متفاوت است.

او همچنین پیش از ایام عزاداری سالار شهیدان، به مدت سه شب، با همراهی ارکستر سمفونیک، کنسرتی را با عنوان «جاودانه‌ها» اجرا کرد و «سالار عقیلی» نیز به عنوان خواننده در آن حضور داشت.  در این کنسرت تعدادی از آثار شناخته شده «مجید انتظامی» از جمله سمفونی‌های کارون، ایثار، خرمشهر به همراه موسیقی فیلم‌های بوی پیراهن یوسف، از کرخه تا راین، روز واقعه، آژانس شیشه‌ای و... با خوانندگی سالار عقیلی و همراهی نوازندگان ارکستر سمفونیک نواخته شدند. همچنین برای اولین بار، «بچه‌های کوه آلپ» نیز به اجرا درآمد.
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 آبان 1395 - 14:17

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود مجید انتظامی «حماسه‌ی اقتدار» را منتشر می‌کند | موسیقی ما