برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از انتشار قطعه‌ای به مناسبت ماه محرم در گفت‌وگو با «موسیقی ما» عنوان شد؛
هادی قریشی: دغدغۀ تولید اثری مانند «خورشید زمین» را داشتم
موسیقی ما - «هادی قریشی» همزمان با ایام عزاداری ماه محرم، اثر جدیدش را منتشر کرد.
 
به گزارش موسیقی ما، «خورشید زمین» عنوان قطعه‌ای است که با صدای این خوانندۀ پاپ منتشر شده است. آهنگسازی، تنظیم، میکس و مسترینگ این قطعه را «حسین سالاری‌مقدم» بر عهده داشته، ترانۀ آن را «محمد فراهانی» سروده و «پاشا هنجنی» در آن نی نواخته است.
 
هادی قریشی در خصوص تولید و انتشار این قطعه به «موسیقی ما» گفت: «از سال 92 که خوانندگی را به صورت جدی دنبال کردم، همیشه دغدغه‌ای را به همراه داشتم و آن دغدغه این بود که به عنوان فردی که ارادت خاصی به ائمه اطهار(ع) دارم، بتوانم ادای دینی بکنم و علاوه بر اجرای قطعات مختلف، آثار مذهبی هم ارائه کنم. به هر حال امسال خداوند قسمت کرد و این کار را از یک ماه پیش به همراه دوستان خوبم «حسین سالاری‌مقدم» و «محمد فراهانی» که پایه‌های اصلی این کار بودند آغاز کردیم. محمد فراهانی ترانه‌ای عالی برای این کار سرود و حسین سالاری‌مقدم هم که موزیسینی کاربلد است، آهنگ بسیار خوبی روی ترانه محمد ساخت و آن را تنظیم کرد. نکته جالب در این کار، ارادت قلبی عوامل به امام حسین(ع) و آقا ابالفضل(ع) بود که در پروسه تولید کاملاً مشهود بود. امیدوارم عنایت آن بزرگواران شامل حال این قطعه شود و «خورشید زمین» مورد توجه مخاطبین قرار بگیرد. خدا را شکر تا کنون که استقبال خوبی به عمل آمده و کار را در جاهای مختلف شنیدم.»
 
قریشی با اشاره به این‌که در آینده هم قطعاتی با مضمون مذهبی و اعتقادی منتشر خواهد کرد گفت: «به هر حال خداوند را شاکرم که توانستم قطعه‌ای برای محرم بخوانم. در ادامۀ فعالیت‌های موسیقایی‌ام هم قصد دارم هر ماه یک قطعه منتشر کنم و قطعاً لابلای آن‌ها قطعات مذهبی هم منتشر خواهم کرد. البته سال گذشته هم قطعه «نجاتم بده» را برای ماه رمضان به همراه دوستان خوبم طهمورث پورشیرمحمد و پدرام کشتکار آماده کردیم که از سایت «موسیقی ما» منتشر شد.»
منبع: 
موسیقی ما
تاریخ انتشار : شنبه 17 مهر 1395 - 15:18

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود هادی قریشی: دغدغۀ تولید اثری مانند «خورشید زمین» را داشتم | موسیقی ما