برنامه یاد بعضی نفرات
 
سومین کنسرت این خواننده پرطرفدار همزمان با تولدش برگزار شد
اشوان: این بهترین جشن تولد من بود
موسیقی ما - آخرین کنسرت «اشوان» پیش از آغاز ماه محرم، شامگاه 4 مهر در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.
 
به گزارش «موسیقی ما» این هنرمند که به تازگی موفق شده به جرگه خوانندگان رسمی کشور وارد شود، اولین کنسرتش را در تاریخ 24 شهریور 1395 و  در حالی که بلیت‌های آن در کمتر از 10 ساعت به فروش رسیده بود برگزار کرد. او سه شب بعد (27 شهریور) بار دیگر روی استیج رفت و با برگزاری آخرین شب کنسرت‌هایش پیش از آغاز ماه محرم در تاریخ 4 مهر 1395، باید او را از جمله خوانندگان پرکار این روزهای موسیقی پاپ دانست که در عرض 10 روز، پنج سانس کنسرت در تهران برگزار کرده است.
 
نکته جالب در مورد «اشوان» این است که او هنوز آلبومی در بازار موسیقی ندارد و نخستین آلبوم این هنرمند جوان به همت موسسه «آوای دوران» مراحل پایانی انتشار را پشت سر می‌گذارد. از سوی دیگر احتمالاً باید او را جوان‌ترین خواننده موسیقی پاپ که اخیراً روی استیج رفته دانست. با این وجود «اشوان» در سه شب کنسرتش در سالن میلاد نمایشگاه نشان داد از توانایی قابل توجهی در اجرای زنده برخوردار است و این نکته‌ای است که تعدادی از اهالی موسیقی که در کنسرت او حاضر شده‌اند نیز با انتشار ویدئوهایی در شبکه‌های اجتماعی بر آن صحه گذاشته‌اند.
 
کنسرت این خواننده پس از پخش کلیپ شمارش معکوس یک دقیقه‌ای آغاز شد. او پس از اجرای قطعه «هنوزم میشه» رو به حضار گفت: «من در این کنسرت‌ها فهمیدم شما بهترین طرفدارهای دنیا هستید. شما این را ثابت کردید و خوشحالم که می‌توانم یک شب دیگر در کنارتان باشم و بیش از همه از این خوشحالم که همزمان با تولدم برای شما می‌خوانم.»
 
«حواست نیست»، «وای قلبم»، «چرا گریه کردم»، «بهت مریضم»، «تنها شدم»، «بعد من» و «چه خوبه حالم» از جمله قطعات پرطرفدار این هنرمند بودند که با هم‌خوانی قابل توجه حضار در کنسرت او به اجرا درآمدند. او همچنین چند قطعۀ جدید از آلبومی که در دست انتشار دارد را برای مخاطبینش خواند. یکی از این قطعات «تولدت مبارک» بود که اشوان در توضیح آن گفت: «در شب تولدم می‌خواهم یک قطعه جدید دیگر هم برایتان اجرا کنم که «تولدت مبارک» نام دارد. البته این قطعه آن طور که فکرش را میکنید نیست و کمی غمگین است.»
 
پس از اجرای این قطعه یکی از عوامل برگزاری با کیک تولد روی استیج حاضر شد تا او را غافلگیر کند. سپس اشوان در حضور مردم و اعضای گروه شمع‌های تولدش را فوت کرد و گفت: «این بهترین تولد عمرم بود. آرزو میکنم سال دیگر هم در کنار شما باشم و برایتان بخوانم.» او سپس از رسول ترابی (تهیه‌کننده) سپاسگزاری کرد و گفت: «رسول ترابی مثل یک برادر مدت زیادی در کنار من بود و برای به ثمر نشستن آلبوم و برگزاری کنسرت تلاش‌های زیادی کرد که از این بابت از او واقعاً ممنونم.» جشن تولد اشوان در بک‌استیج با حضور دوستانش تکرار شد.
 
در بخشی از کنسرت، اشوان پشت پیانو نشست و قطعه «تبریک» را اجرا کرد.

حضور نیما رمضان (نوازنده سرشناس گیتار الکتریک) به عنوان رهبر ارکستر و همچنین آرش سعیدی (نوازنده سرشناس گیتاربیس) از نکات قابل توجه ارکستر اشوان بود. سعید شمس (کیبورد)، برنا شفیع‌زاده (درامز)، کیان ایرجی (گیتار)، مصطفی شعبانی (ساکسفون) و ساسان هاشمی (کیبورد) دیگر نوازندگانی بودند که با اشوان روی استیج رفتند و «رضا پوررضوی» صدابرداری گروه را بر عهده داشت.
 
کنسرت اشوان به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم کاویانی و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد. عکس‌های «سید علیرضا حقشناس» از این کنسرت و حاشیه‌هایش را در ادامه مشاهده کنید.
منبع: 
اختصاصی موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 14:44

دیدگاه‌ها

جمعه 9 مهر 1395 - 10:10

کاش زودتر آلبومو بده.
من که خیلی دوسش دارم.موسیقیمون به جوونایی مثل اشوان و سیامک عباسی نیاز داشت.
همین الان هم کلی جوون با استعداد اطرافم هستن که متاسفانه نمیتونن خودشونو نشون بدن.کاش مسابقاتی مثل شب کوک با اهداف بیشتری برگزار شه

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود اشوان: این بهترین جشن تولد من بود | موسیقی ما