برنامه یاد بعضی نفرات
 
هفتم مهرماه در فرهنگسرای نیاوران؛
کنسرت موسیقی تلفیقی «مهدی محمدیان» برگزار می‌شود
موسیقی ما - کنسرت گروه «مهدی محمدیان» چهارشنبه -هفتم مهرماه- در سالن اصلی فرهنگسرای نیاوران اجرا می‌شود. در این کنسرت ١١ قطعه از آلبوم موسیقی «مهدی محمدیان» اجرا خواهد شد.
 
این آلبوم از قطعاتی در سبک‌های جز، پاپ، راک، راک اندرول و فولکلور است و همین‌طور به پنج زبان فارسی،انگلیسی،فرانسه و فولک (ترکی و لری) خوانده شده است .قطعاتی چون «رقص ماه» اثر لویس مرنستین و ژان موریسون ، «پرواز تا ماه» از برت هوارد، «خواهان» اثر كردين سلطانى، قطعه «مرد رویا و گلدون بی گل» ساخته پویان جوان، «حس پرواز، باور و رقص عشق» ساخته سحر دزواریی و «چشمام» اثر مهدی محمدیان و دو قطعه فولکلر به نام‌های «ساری گلین» و «مِینا بِنَوش» در این مجموعه وجود دارد.
 
رهبری و تنظیم برای ارکستر این قطعات به عهده «کیوان میرهادی» است، همچنین دراین اجرا خسرو بهرامی (پیشکسوت موسیقی) به عنوان نوازنده ترومپت گروه را همراهی خواهد کرد. در این کنسرت نوازندگانی چون حسین شاهسون (درام) رشید رشیدپور (پیانو و کیبورد) امیر دین محمدی (پرکاشن) آرش اکبری (پیانو و آکاردئون) امین نیلی (کنترباس) مینا نعیمی (گیتار اسپنیش) اشکان چراغی (گیتار آکوستیک و الکتریک) امیر حسین اصفهانیان (کلارینت) گروه را همراهی خواهند کرد.
 
این گروه در دو سانس ساعت١٨:٣٠ و ٢١ اجرا خواهند داشت و علاقه‌مندان برای تهیه بلیت می‌توانند به سایت ایران‌کنسرت مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 00:07

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت موسیقی تلفیقی «مهدی محمدیان» برگزار می‌شود | موسیقی ما