برنامه یاد بعضی نفرات
 
دوشنبه شب در تالار وحدت صورت گرفت
حضور «ناصر چشم‌آذر» و «فریبرز لاچینی» در کنسرت حامی
موسیقی ما - حامی خواننده پاپ دوشنبه شب (5 مهر 1395) در تالار وحدت روی صحنه رفت.

او در ابتدای این اجرا با معرفی فریبرز لاچینی و ناصر چشم‌آذر، دو چهره ماندگار عرصه موسیقی، از ارادتش نسبت به این دو استاد گفت.
 

پیش از آنکه گروه ارکستر بر روی صحنه حاضر شوند، حامی بخشی از قطعه «سوگند» را بدون موسیقی اجرا کرد. سپس با ورود گروه نوازندگان به صحنه، «ساده نبود» به اجرا درآمد. تقریباً در تمام قطعات اجرا شده و به ویژه قطعه «لیلای من کو» مخاطبین با حامی هم‌صدا و هم‌نوا بودند.

«یاد من باش» و «تماشایی» قطعات بعدی بودند که در این شب اجرا شدند. در طول برنامه و در بین اجرای قطعات، حامی از اشخاصی که او را در ساخت قطعات و سایر امور هنری یاری کرده‌اند از جمله رسول ترابی (تهیه‌کننده کنسرت)، افشین یداللهی، بابک صحرایی، علی موثقی، ستار اورکی و میثم دهقان اسم برد. همچنین او بارها از عشق و علاقه‌اش نسبت به خانواده و به خصوص مادر و پدرش برای مخاطبین سخن گفت و در نهایت قطعه «گل مینا» را در اوج احساس تقدیم مخاطبین کرد.

 
از آنجایی که در ابتدای برنامه وعده شده بود 13 قطعه اجرا شود، حامی تمام سعی خود را کرد تا به قول خود عمل کند. قطعات بعدی که اجرا شد «لیلای من کو»، «خاکستر شب»، «فقط نگاه می‌کنم» و «پرستش» بودند.
 
کنسرت حامی با اجرای پیانوی «باران عشق» از ناصر چشم‌آذر و قطعه‌ای دیگر از فریبرز لاچینی به اوج هیجان خود رسید.
 
پس از وقفه‌ای کوتاه، بار دیگر گروه روی صحنه حاضر شد. از گوشه و کنار سالن اسم قطعاتی به گوش می‌رسید و در میان این قطعات «دلم گرفت» خواسته بیشتر طرفداران حامی بود. این قطعه که موسیقی متن فیلم «سام و نرگس» ساخته زنده‌یاد «ایرج قادری» است، جزو ماندگارترین آثار حامی است.
 
پس از این اجرای پراحساس در بخش‌های پایانی برنامه «خداحافظ» نیز همانند سایر قطعات اجراشده در این شب با استقبال گرم هواداران حامی روبه‌رو شد، اما شاید به دور از انتظار نبود که بار دیگر «دلم گرفت» حسن ختام برنامه گرم و صمیمی این شب حمید حامی باشد.
 
حامی در پایان این کنسرت وعده داد به دلیل آنکه مدتی از صحنه اجرا به دور بوده پس از ایام محرم و صفر بار دیگر پررنگ بر روی صحنه حاضر شود.
 
نوازندگان اجرای این شب کنسرت حامی متشکل از پیمان لطیفی (درام)، حمید بنکدار (گیتار بیس)، رضا رحمانی (گیتار آکوستیک)، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک)، اشکان فرح‌پور (تومبا)، میلاد عالمی (ویولا)، اشکان پور علیان، نوید شعبان زاده، فرزاد سپهری، آناهیتا خان‌زاده و مرضیه مزینانی (ویلن)، سوگول شیری (ویلنسل)، ترانه پور یوسف (فلوت) و رهبر ارکستر و نوازنده پیانو، عباس لطیفی بود.
 
کنسرت حمید حامی به همت موسسه «آوای دوران» به مدیریت خانم «کاویانی» و تهیه‌کنندگی «رسول ترابی» برگزار شد.
منبع: 
متن: هنرآنلاین / عکس: موسیقی ما
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 مهر 1395 - 15:19

دیدگاه‌ها

پنجشنبه 8 مهر 1395 - 07:37

عالی بود... جای همه دوستان علاقمند به حامی خالی بود...

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود حضور «ناصر چشم‌آذر» و «فریبرز لاچینی» در کنسرت حامی | موسیقی ما