برنامه یاد بعضی نفرات
 
در آغاز فصل جدید اجراهای مستقل این خواننده؛
«وحید تاج» سه شب در دزفول روی صحنه می‌رود
موسیقی ما - وحید تاج در شروع فصل جدیدی از فعالیت‌های مستقل خود، با تشکیل گروهی به سرپرستی خودش تصمیم دارد طی سه شب در زادگاهش روی صحنه برود.تاج که پیش‌ازاین تجربۀ اجرا با گروه‌های مطرح بسیاری را داشته و تجربۀ اجراهای مستقل زیادی را روی صحنه برده، تصمیم دارد فصل جدید اجراهای خود را با همراهی گروهی به سرپرستی خودش آغاز کند که با برگزاری کنسرت در سالن فرهنگی سینمایی شهر دزفول این فعالیت‌ها شروع می‌شود.
 
اجرای دزفول وحید تاج به همراه گروهش طی سه شب در تاریخ‌های 26، 27 و 28 شهریورماه روی صحنه می‌رود. این کنسرت در دو بخش فارسی و محلی اجرا می‌شود که در بخش اول، قطعاتی چون حلقه زلف (آهنگساز بهمن فریادرس)، تو می‌روی (آهنگساز بهمن فریادرس)، سپیدار (آهنگساز بهمن فریاد رس)، بشناس و ثنا (آهنگساز آزاد میرزا پور) به اجرا درمی‌آید و در بخش دوم تاج به اجرای قطعات محلی یار شیرین سخن، دلبر، گل بهار و باد صبا می‌پردازد.
 
 حمید قنبری (تنبک)، آزاد میرزا پور (تار)، بهمن فریادرس (کمانچه)، امین حیدری (عود ) و پویان عطایی (سنتور) نوازندگان گروه وحید تاج به سرپرستی وی هستند که در این اجرا به هنرنمایی می‌پردازند، همچنین کنسرت دزفول وحید تاج به تهیه کنندگی سید محمد جواد معینی برگزار و عواید آن به بیماران خاص و افراد نیازمند اختصاص داده می‌شود.
 
کنسرت وحید تاج و گروهش  در سالن فرهنگی سینمایی شهر دزفول برگزار می‌شود و علاقه‌مندان جهت تهیه بلیت می‌توانند به سامانه فروش ایران کنسرت مراجعه کنند.
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 شهریور 1395 - 12:08

برچسب ها:

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود «وحید تاج» سه شب در دزفول روی صحنه می‌رود | موسیقی ما