برنامه یاد بعضی نفرات
 
پس از اعلام اولیه لغو کنسرت امریکا به دلیل عدم صدور روادید
احسان خواجه‌امیری: احتمالا مشکلات حل شده و کنسرت برقرار است
موسیقی ما – در حالی که احسان خواجه امیری از وجود مشکلاتی در صدور ویزایش برای سفر به امریکا خبر داده بود، پس از چند روز اعلام کرد که خبرهای در راه است. چند روز پیش اعلام شد برگزاری اجرای زنده «احسان خواجه‌امیری» در آمریکا در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است. قرار است خواننده آلبوم «سی‌سالگی» در سالن «مایکروسافت تیه‌تر» شهر «لس‌آنجلس» روی صحنه برود اما به دلیل مشکلاتی که در صدور روادید او پیش آمده، این برنامه لغوشده به نظر می‌رسید. اما انگار خبرهای درباره صدور ویزای او در راه است.

احسان خواجه‌امیری پیش از اعلام این خبر به علاقه مندانش در امریکا، ضمن انتشار عکسی از صفحه درخواست روادید خود اعلام کرده بود:«الان چند ماهه با استرس زندگی می‌کنم و روزی چند بار میام این پیج و چک می‌کنم بلکه ویزام آماده شده باشه ولی هنوز خبری نیست. الان ماه‌هاس ویزای بچه‌های ارکستر آماده شده فقط از من انگار خوششون نمیاد. فکر کنم دیگه مجبورم کنسرت آمریکا رو بدون رضایت قلبیم با اینکه خیلی برام مهم هس و ماهاس منتظرشم کنسل کنم. قلبم شکست. بازم معذرت میخوام از کسایی که بلیط تهیه کرده بودن. واقعا دست من نبود این اتفاق.»

این اتفاق عجیب در حالی ممکن بود رقم بخورد که احسان خواجه‌امیری یکی از خوانندگان رکورددار در زمینه برگزاری تورهای بین‌المللی کنسرت است. او تا کنون بارها در خارج از ایران و خصوصاً آمریکا و کانادا اجراهای زنده متعدد داشته و هیچ وقت چنین مشکلاتی برایش پیش نمی‌آمد. از سوی دیگر هنوز زمان جدید این کنسرت اعلام نشده و با توجه به نزدیکی ماه محرم، عزیمت این خواننده و گروهش به آن کشور طی 4 هفته آینده قطعی نیست
منبع: 
سایت موسیقی ما
تاریخ انتشار : یکشنبه 21 شهریور 1395 - 00:41

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود احسان خواجه‌امیری: احتمالا مشکلات حل شده و کنسرت برقرار است | موسیقی ما