برنامه یاد بعضی نفرات
 
ششم مهر ماه همراه با اجراى قطعات جديد
کنسرت گروه «کهت‌میان» در برج آزادی برگزار مى‌شود
‎موسیقی ما - گروه قدیمی «کهت‌میان» پس از مدتی انتظار، با اجرای قطعات قديمی و همچنين آلبوم منتشر نشده گروه، در تاريخ ششم مهرماه در سالن اصلی برج آزادی روی استیج خواهد رفت.
 
‎به گزارش «موسیقی ما» این روزها گروه در حال تمرین قطعات کنسرت است که تعدادی از آن‌ها برای نخستین بار اجرا خواهند شد. کهت میان یکی از پرطرفدارترین و قدیمی ترین گروه‌های ایران است که تا به حال دو آلبوم «وجود مجازی» و «اکسیر» را منتشر کردند اما مدت‌ها است آلبوم دیگری منتشر نکردند. همچنین اعضای اولیه هر کدام به دلایلی گروه را ترک کردند و همایون مجدزاده به تنهایی کهت میان را حفظ و با اعضای جدید کنسرت‌هایی را برگزار کرد.
 
‎مجدزاده سرپرست و نوازنده‌ی گیتار الکتریک گروه در خصوص قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهند کرد به «موسیقی ما» گفت: «قطعاتی که در این کنسرت اجرا خواهند شد مجموعه‌ای از آهنگ‌های دو آلبوم «اکسیر» و «وجود مجازی» به همراه قطعاتی از آلبوم جدید گروه هستند و در مجموع چهارده قطعه در این کنسرت اجرا خواهند شد.» او همچنین درباره‌ی فضای قطعات جدیدی که برای نخستین بار اجرا و شنیده می‌شوند گفت: «در قطعات جدیدمان از گام‌های شرقی و موسیقی خاورمیانه تاثیر زیادی گرفته‌ایم. موسیقی‌مان از نظر تنظیم و آهنگسازی پیچیده از گذشته شده و تمام قطعات جدید با گیتار الکتریک هشت‌ سیم نواخته خواهند شد. چراکه این گیتار فضای ریتمیک و هارمونیک گسترده‌تری را در اختیارمان قرار می‌دهد. همچنین ساختار فرمی آهنگ‌ها متفاوت با گذشته است و قطعات زمان بیشتری دارند.» 
 
‎اعضای این گروه که در طول سال‌های فعالیت‌شان دائماً در حال تغییر بوده است در این کنسرت نیز یک تغییر دارند و «ساسان سفلایی» جای «علی فراز» را در نوازندگی درامز گرفته است. همایون مجدزاده که مؤسس و تنها عضو باقی‌مانده از گروه ابتدایی است در خصوص عضو جدید گروه توضیح داد: «در برخی قطعات این کنسرت فرم‌های متفاوتی از نظر نوازندگی درامز داریم که درامر جدید به خوبی توانسته است از پس اجرای آنها برآید.». در این اجرا همایون مجدزاده (گیتار الکتریک)، سعید مقدمی (گیتار الکتریک)، مصطفی صالحی (گیتار بِیس) و ساسان سفلایی (درامز) به نوازندگی می‌پردازند.
 
‎بلیت‌های کنسرت گروه «کهت‌میان» که در روز 6 مهر در سالن اصلی برج آزادی در دو سانس 19:30 و 22 برگزار خواهد شد، از طریق سایت ايران كنسرت به فروش می‌رسد.
تاریخ انتشار : پنجشنبه 18 شهریور 1395 - 11:05

افزودن یک دیدگاه جدید

محتوای این فیلد خصوصی است و به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

Plain text

  • هیچ تگ HTML ی مجاز نیست.
  • آدرس صفحات وب و آدرس‌های پست الکترونیکی بصورت خودکار به پیوند تبدیل می‌شوند.
  • خطوط و پاراگراف‌ها بطور خودکار اعمال می‌شوند.
CAPTCHA
This question is for testing whether or not you are a human visitor and to prevent automated spam submissions.



دانلود کنسرت گروه «کهت‌میان» در برج آزادی برگزار مى‌شود | موسیقی ما